Utálja a Torchlight 3 vezető fejlesztője a peteket

De attól még bent maradnak a játékban, mert már nem lehetne enélkül kiadni.

Utálja a Torchlight 3 vezető fejlesztője a peteket

Nagyon sok dolog miatt szeretjük a Torchlight-sorozatot, amik közül az egyik legfontosabb, hogy a drága kis petjeink jöhetnek velünk kalandozni, és miközben takarítjuk a dungeonöket a rosszfiúktól és gyűjtögetjük a lootokat, leveszik rólunk az inventory management terhének egy részét. Persze, az már véleményes, hogy ezt pontosan ki szereti és ki nem, hiszen a lootok rendezgetése és eladása egy olyan tevékenység, ami néha egy kicsi változatosságot hoz a folyamatos akcióba, de gyaníthatóan ki van mérve a dolog, hiszen a Torchlight fejlesztői ragaszkodnak hozzá.

 Magának a műfajnak az egyik alapvetése, hogy habár végtelen mennyiségben kaszaboljuk az ellenfeleket és gyűjtögetjük a lootot, viszont mégiscsak egy limitált egy mennyiségű helyünk van, így egy idő után kezdenünk kell a dologgal valamit. A helyzet alapvetően nem más a Torchlightban sem, de annyival könnyebb a dolgunk, hogy a petünket utasíthatjuk arra, hogy térjen vissza a felesleggel a városba, és adott esetben értékesítse helyettünk a felesleget, így nekünk nem kell abbahagyni az akciót.

Most már azonban az Echtra Games fejleszti a Torchlight legújabb, pontosan a harmadik részét, amit a két egykori Diablo-veterán, Tyler Thompson és Max Schaefer alapított. A Torchlight 3 vezető dizájnere, Thompson pedig konkrétan utálja ezt a lehetőséget, de ennek ellenére bent hagyja a játékban.

"Szerintem ez teljesen elrontja a játékmenet ütemét. A reklámszünetek jók az embereknek, ha pedig elég csak a petedet visszaküldeni a városba, az olyan, mintha átpörgetnéd a reklámszünetet" - mondta Thompson.

Az ő gondolatmenete szerint ugyanis nagyon hasznos, ha a játékosoknak vissza kell menniük a városba, ahol vásárolgathatnak, eladhatnak, felvehetnek küldetéseket, beszélgethetnek NPC-kkel, és egy rakás olyan tevékenységet folytathatnak, ami megtöri a szörnyek darabolásának végtelenségét. Thompson szerint ez egy elhanyagolhatatlan eleme a műfaj ritmusának.

"Persze, most már nem csinálhatunk egy Torchlight-játékot enélkül, ez most már szükséges alapvetése a játéknak. De ettől még utálom" - mondta Thompson, megerősítve, hogy a petes inventory management ezután sem kerül ki a játékból.

A Torchlight 3 ugyebár a Torchlight Frontiersből nőtte ki magát az új stúdió alatt. Természetesen az akció-szerepjátékos alapok megmaradnak, azonban a Torchlight 3 visszatér az előző két rész hagyományos, prémium modellje felé, vagyis egyben kell majd megvenni, teljes értékű játékként. Az eredeti tervek szerint a Torchlight Frontiers ugyanis egy free-to-play jellegű anyag lett volna, valós pénzzel működő in-game áruházzal.

De nem csak ebben fog különbözni a végtermék az eredetileg tervezettektől. A Torchlight Frontiers alapvetően egy mindig online, megosztott világú akció-szerepjáték lett volna, amin belül a világ bizonyos részei állandóak, bizonyos részeit pedig dinamikusan generálja az engine.

Ezzel szemben a Torchlight 3 egy klasszikus felépítésű, előre megtervezett pályákkal rendelkező anyag lesz, a műfajban megszokott "act"-os, vagyis fejezetes felbontásra épülő történettel.

Számos olyan játékmechanizmust tovább vittek és fejlesztettek, amik annak idején megkülönböztették a Torchlightot a konkurenciától, így például az induláskor, a karakterünk kiválasztását követően választhatunk mellé egy hordár kisállatot is, erősítették meg a készítők.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap