Unreal Engine 5-re épül az InXile következő szerepjátéka

A Wasteland 3 után egy nagy AAA-kategóriás RPG következik.

Unreal Engine 5-re épül az InXile következő szerepjátéka

Brian Fargo, az InXile vezetője megerősítette, hogy a következő nagy szerepjátékuk az Unreal Engine 5 segítségével készül majd. Mindez nem is annyira meglepő, hiszen a motor rendkívül kiforrott (hiszen tovább viszi a négyes verzió rengeteg feature lehetőségét és eszköztárát), és korábban Tim Sweeney már hivatalosan is bejelentette, hogy futni Xbox Series X-en.

Az InXile persze most már a Microsoft belsős stúdió, miután tavaly megtörtént a felvásárlás, a Microsoft stúdiói pedig szeretik használni az Unreal Engine-t, többek között a Gears of War-sorozat is mindig erre épült. Nem csoda, hogy várhatóan sokan fogják ezt a motort választani, hiszen rendkívül leegyszerűsíti a fejlesztést, hogy a modelleket és a textúrákat egyszerűen minden módosítás nélkül lehet importálni a legnagyobb részletességgel a modellező programból.

Ezen kívül sajnos viszonylag keveset tudunk az InXile már készülő új szerepjátékáról. Az biztos, hogy a stúdió még az elmúlt hónapokban is gőzerővel keresett alkalmazottakat egy nagyszabású, AAA-kategóriás anyagon dolgozó csapathoz. A munkaköri leírások alapján az derült ki, hogy egy "ambiciózus, kifinomult" projektről van szó, aminek a megjelenése vélhetően nem is a közeli jövőben várható, inkább évek múlva.

Mindenesetre Fargo ennél többet nem is nagyon akar elárulni, ugyanis jelenleg nem akarja, hogy bármi elterelje a figyelmet a Wasteland 3-ról. 

Fargo korábban elárulta, hogy a Wasteland 3 hosszabb lesz a második résznél, és azért is csúsztatták el az idei megjelenést 2020-re, mert a Microsoft támogatásának köszönhetően jóval több dolgot tudnak beletenni, és tovább tudják finomítani.

A Microsoft még egy dolgot lehetővé tett: Fargo elmondta, hogy a megjelenés után hosszú ideig szeretnék támogatni a játékot kiegészítőkkel, melyek új területeket, történeteket, fegyvereket és hasonlókat hoznak majd be a képletbe. Mint elmondta, korábban nem tudtak volna ennyire előre tervezni, de a Microsoft mély zsebei ezt lehetővé teszik.

"A Microsoft tulajdonképpen bejött a képbe, adott nekünk egy rakás pénzt, és annyit mondtak, hogy csináljuk meg lehető legjobb játékot, ami tőlünk kitelik" - nyilatkozta a stúdióvezető, aki korábban a visszavonulását fontolgatta.

Fargo tett egy érdekes kijelentést is: mint mondta, remélik, hogy még hosszú ideig dolgozhatnak a Wasteland-sorozaton, ez ugyanis "az ő Falloutjuk". Mindez ugye azért érdekes, mert a Falloutot pont a Fargo által vezetett Interplay készítette, mint a Wasteland szellemi örökösét, miután az Interplay nem tudta megszerezni a Wasteland jogait az Electronic Artstól.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap