Valahol érthető, hogy miért harcolt a Sony a Call of Duty-ért, hiszen úgy tűnik a PlayStation 5 sikerességét is erre a játékra alapozták.
A Call of Duty játékok régóta a Sony konzolját tekintették otthonuknak, most pedig úgy tűnik, hogy ez olyannyira biztosnak tűnt a Sony számára, hogy még arra is leszerződött az Activision-nel, hogy a következő PS5 kiadásuk MW3-mal érkezzen.
Ez a dolog igencsak fájhat a Sony-nak, hiszen a pénzt így végső soron a Microsoft kapja meg, míg, ha például a Spider-Man 2-vel tervezték volna meg korábban a csomagot, akkor lényegében ingyen is letudták volna a promóciót. A Sony számára tehát különösen fontos, hogy ne gondolhassák azt a vásárlóik, hogy innentől kezdve a Call of Duty nem jelenik meg a gépükre, mert az valóban negatívan befolyásolhatja a konzolok eladásait.
Egyelőre tehát még érvényben maradnak a korábbi Activision és Sony közötti szerződések, de pár éven belül a Microsoft számára kiegyenlítődhet a pálya, és nem lesz több PlayStation exkluzív Call of Duty tartalom.