Az Amazon láthatóan továbbra is nagyon eltökélt a játékkészítés iránt, annak ellenére, hogy habár hosszú ideje próbálkoznak, játékot valójában még nem sikerült kiadniuk és nem úgy tűnik, hogy ez a közeljövőben változni fog. Akárhogy is, Jeff Bezos vállalata nyilván nem szűkölködik adott esetben feláldozható pénzben, így most egy újabb stúdiót nyitnak.
Az Amazon eddig három játékfejlesztő stúdióval rendelkezik: Seattle-ben, San Diegóban és Orange Countyban, melyek mellé most Monetreálban nyílik az újabb, ahová egyébként a Ubisoft Montrealtól érkeznek emberek. A stúdiót egészen konkrétan a Rainbow Six Siege veteránjai indítják el és vezetik majd:
- Luc Bouchard egykori produkciós igazgató,
- Xavier Marquis egykori kreatív igazgató,
- Romain Rimokh, másik egykori kreatív igazgató
- Alexandre Remy, egykori márkaigazgató.
"Nagyon izgatottak vagyunk, hogy tiszta lappal indulhatunk, és teljes kreatív szabadságot kapunk ahhoz, hogy valami újat hozzunk a multiplayer játékok műfajába, miután nyolc évet töltöttünk a Rainbow Six Siege fejlesztésén. Az Amazonnal az első pillanattól kezdve megértettük egymást, tetszik a hozzáállásuk a játékokhoz, és elképesztő mennyiségű tudás, szakértelem és technológia áll rendelkezésre náluk. Megtisztelő, hogy velük alapíthatunk egy új stúdiót" - mondta Marquis.
Az Amazon tehát nincs elkeseredve a Crucible bukása és a New World MMO sokszoros halasztása ellenére sem. A beszámolók szerint Andy Jassy, aki nyáron átveszi a vállalat vezérigazgatói székét Jeff Bezostól, kifejezetten optimista:
"Habár bizonyos vállalkozások rögtön sikeressé válnak, másoknak ehhez évekre van szükségük. Ugyan az Amazon Game Studios eddig nem igazán tudott sikeres lenni, de hiszen benne, hogy ez is elérkezik, ha kitartóak vagyunk. Azonnal sikeressé válni persze kevesebb stresszel jár, de ha tovább tart, akkor gyakran édesebb a végeredmény. Úgy vélem, ha koncentrálunk a lényegre, akkor a jelenlegi csapatainkkal ez sikerülni fog" - mondta Jassy.
Ezzel együtt sokakban felmerül a kérdés, hogy a hosszú évek óta készülő New World vajon nem késett-e le teljesen az MMO-műfaj népszerűségének csúcsáról, és számíthat-e akkora sikerre egy mostani játékpiacon, mint akár csak néhány évvel ezelőtt számíthatott volna?