Az Activision végre lerántotta a leplet a Call of Duty: Modern Warfare 2 többjátékos módjának legfontosabb újdonságairól. Ezek alapján olyan dolgokra számíthatunk, amire talán nem is számítottak volna a rajongók, és alaposa vérfrissítést jelentenek a sorozatnak.
Az egyik legérdekesebbnek a Destiny-stílusú raidek megjelenése tűnik. Ezzel az Activision szerint 3-fős kooperatív küldetések lesznek, amiken fontos lesz az együttműködés, a csapatmunka, a stratégiai gondolkodás és a problémamegoldó képesség is. A raidek az első szezonnal érkeznek november 16-án, epizodikus felépítésű történetet mesélnek el, és néhány órányi játékidőt tartogatnak.
Szintén érdekes, hogy az eredeti, 2009-es Modern Warfare 2 után az idei rész visszahozza a TPS-nézetet.
Erről a készítők azt mondták, hogy egy "módosító" lesz, amit be lehet kapcsolni bármelyik többjátékos módhoz. Mivel ez alapjaiban változtatja meg a játékmenetet (például be tudunk nézni a sarkok mögé), így a TPS-nézet teljesen külön playlistet kap majd, tehát csak azok ellen játszhatunk, akik szintén ezt a nézetet választották.
Jön a Warzone 2.0
A Modern Warfare 2-től függetlenül érkezik a Warzone új változata, egy kifejezetten next-gen hardverekre készült új pályával, melynek neve Al Mazrah. Az anyag november 16-án jelenik meg, és a Modern Warfare 2 motorját használja.
Úgy tűnik, hogy a készítők alapvetően változtattak a játékmeneten, például azzal, hogy a végjátékban több "kör" is megjelenik. Bekerül egy új, mesterséges intelligencia által vezérelt frakció, és teljesen megújul a Gulag-rendszer is.
Teljesen új módként érkezik a DMZ, ami az "extraction"-stílusú játékmenetre épül, vagyis az Escape from Tarkow és a Hunt: Showdown nyomdokaiba igyekszik lépni. Ennek megfelelően a meneteket fegyverek és felszerelések vásárlásával kezdjük, majd belépünk a pályára, elérjük a kitűzött a célt, és kivonást kérünk.
A TPS-nézet ugyanúgy elérhető lesz a Warzone 2.0-ban, mint a Modern Warfare 2-ben.