Továbbra sem túlórázik az Apex Legends csapata

Még akkor sem, ha így lassabban jönnek a frissítések.

Továbbra sem túlórázik az Apex Legends csapata

Az Apex Legends vezető fejlesztője, Chad Grenier válaszolt néhány rajongói kérdésre, melyek közül több is arra irányult, hogy a játék új battle pass rendszere több grindolást igényel, mint a korábbi rendszer, néhány pedig arra, hogy miért érkeznek viszonylag lassan a különböző frissítések.

Valaki úgy gondolja, hogy a fejlesztők valamiért félnek a limitált ideig elérhető játékmódoktól, pedig ezek tudnának némi változatosságot hozni a játékba. Grenier erre úgy válaszolt, hogy nem a limitált módok jelentik a választ a tartalom bővítésére, ezek ugyanis csak néhány napig népszerűek, utána szinte alig foglalkozik velük valaki.

A tartalmak tekintetében hozzátette, hogy a csapat nem fog túlórázni.

"Megtagadjuk a crunchot a csapattal, így valószínűleg lassabban gyártunk tartalmat, mintha napi 15 órát dolgoznánk, de erre egyszerűen nem vagyunk hajlandóak. Majdnem megdupláztuk a csapat létszámát, hogy megfeleljünk a tartalmi kihívásoknak, szóval mindent megteszünk, hogy minőségi tartalmakat hozzunk nektek megfelelő ütemben".

Ez annak fényében érdekes, hogy még júliusban egy alkalmazott a Glassdooron írt kritikát a Respawnról, éppen a túlórázást hangsúlyozva. A munkatárs arról beszélt, hogy a koronavírus-járvány alatt mindenki otthonról dolgozik, így csökken a produktivitás, azonban míg más stúdiók inkább halasztják a megjelenéseiket emiatt, addig a Respawnnál tartani kell a megjelenési ütemtervet.

Az alkalmazott kifejtette, hogy a home office, valamint a napi 12-13 óra munka miatt teljesen összemosódik a magánélete és a munkája. Ezen kívül a menedzsmentet vádolta, mert szerinte nincs fogalmuk arról, hogyan kell kezelni egy folyamatosan frissülő online játékot, így a tervezés nem megfelelő, és senkinek nincs fogalma róla, hogy egy hónap alatt mennyi munka végezhető el.

Grenier erre azt reagálta, hogy a home office-nak sajnos megvan az a hátránya, hogy nem látják a munkatársakat, ezért ha valaki túl sokat dolgozik, akkor egy idő után erről beszélnie kéne, különben nem fog kiderülni-

"A csapatunk nagyon közel áll egymáshoz, mintha egy család lennénk. Nem kell attól tartani, hogy elveszíted emiatt a munkád, és a crunch-nak egyáltalán nincs hagyománya nálunk, ráadásul nyitottak és őszinték vagyunk egymás felé, igyekszünk nem elkerülni a kényes témákat."

Grenier hozzátette, hogy több száz alkalmazottból elkerülhetetlen, hogy néha egy-egy elégedetlen legyen valamivel, még akkor is, ha megtesznek mindent, hogy ezt elkerüljék. Úgy véli, hogy az alkalmazottnak inkább beszélni kellett volna a kollégáival vagy a menedzserével ahelyett, hogy rögtön online kritikákat fogalmaz meg.

Neked ajánljuk

Kiemelt
Csak gépösszerakó
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap