Torment: Tides of Numenera - nem jár XP a harcokért

A készítők előtt áll a kihívás, hogy XP nélkül is érdekessé és vonzóvá tegyék a harcokat a játékos számára.

Torment: Tides of Numenera - nem jár XP a harcokért

A szerepjátékokban az egyik alapvetés, hogy ha harcolsz és legyőzöd ellenfeleidet, akkor a végén tapasztalati pontokkal és esetleg néhány holmival leszel gazdagabb. A Torment: Tides of Numenera az elsőt biztosan kilövi, ugyanis a harcokért nem fog járni tapasztalati pont. Ez egyrészt azt is jelenti, hogy az egyes helyzeteket másképp is megoldhatjuk, nem feltétlenül kell mindennek öldöklésbe torkollnia.

Másrészt viszont ez játéktervezői szempontból is nagy kihívás, ugyanis a harcoknak eléggé érdekesnek kell lenniük ahhoz, hogy behúzzák a játékost a tapasztalati pontok megszerzésének lehetősége nélkül is. A Torment: Tides of Numenera készítői alapvetően kétféle ütközetet különböztetnek meg: az egyik a Tussle, a másik a Crisis. A Tussle alapvetően a kisebb, véletlenszerűen előforduló összetűzéseket jelenti, míg a Crisis a nagyobb, eposzi összecsapásokat.

Az alábbi videóban egy Crisis ütközetet tekinthetünk meg. Ez nem csak jól mutatja be a játék lehetőségeit, de némileg betekintést enged a Numenera-rendszer működésébe is, ahol a kockadobáláson kívül több más alrendszer is működik a végeredmény eldöntésekor.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward