Az utóbbi napokban számos új pozícióra kezdett el munkaerőt keresni a szerepjátékairól elhíresült Obsidian. Úgy tűnik egyébként, hogy maradnak a kaptafánál, ugyanis több álláslehetőség egyértelműen közli, hogy a "következő nagy multiplatform szerepjátékhoz" keresnek embereket.
A pozíciók legtöbbjénél elvárás, hogy a jelentkező ismerje az Unreal Engine 4-et, ráadásul olyan programozókat is keresnek, akik tapasztaltak az Unreal Engine 4-en belül többjátékos rendszerek elkészítésében. Ez arra utal, hogy a készülő anyagban lesz valami multiplayer komponens. Más kapcsolódó pozícióknál olyan dolgokra várnak jelentkezőt, aki jártas az "FPS-nézetű közelharci játékmenetben", de az animátoroktól elvárás, hogy tapasztaltak legyenek az FPS-es és TPS-es animációkban is.
Ezen kívül még olyan kulcsszavakat lehet kiszűrni a hirdetésekből, mint az "elágazó dialógusfa", "a beszélgetések", az "átvezetők", valamint a "nappal-éjszaka váltakozása". Ez a játék lesz az első, amit már az Obsidian a Microsoft tulajdonlása alatt kezd el fejleszteni, így vélhetően PC-re és Xboxra fog megjelenni.