A Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot egy befektetőknek tartott tájékoztatón elmondta, hogy most már teljes egészében a fejlesztési folyamataik részét képezi a Google Stadia. A cég pénzügyi igazgatója, Frederick Duguet ezzel kapcsolatban pontos költségeket nem árult el, csak annyi mondott, hogy az érintett költségekkel együtt is jól jár a Ubisoft.
Miután ezzel kapcsolatban tovább faggatták őket, Guillemot elmondta, hogy a hagyományos PC-s és konzolos fejlesztéshez képest nem túl magas költség egy játékot Stadiára is elkészíteni. Hozzá tette, hogy nagyon jó a kapcsolatuk a Stadia csapatával, így a fejlesztések gördülékenyen haladnak. Gullemot hozzátette, hogy a visszafogott költségek főleg a modern címek esetében igazak, ezek motorjai ugyanis vannak annyira rugalmasak, hogy viszonylag könnyű őket portolni, főleg, hogy egyébként a Stadia alatt is alapvetően PC-s jellegű hardverek dolgoznak. Szerinte a régebbi, vagy remasterelt játékok esetében már nehezebb a helyzet.
Némileg más téma, de a napokban a Stadia termékmenedzsere, Andrey Doronichev ismét magyarázkodni kényszerült, amikor sokan azt hitték, hogy a Stadia Pro-előfizetés tulajdonképpen a "videójátékos Netflix" lesz. Az úriember elmondta, hogy erről szó sincs, és inkább az Xbox Live Goldhoz, vagy a PlayStation Plushoz kell hasonlítani. "A Pro előfizetők 4K/HDR-támogatást, 5.1-es hangot, exkluzív akciókat kapnak, valamint hozzáférést egy-egy ingyenes játékhoz. Nagyjából havi egy ingyenes játékra számíthatun, a sorban az első pedig a Destiny 2 lesz" - közölte.