Shop menü

SZERVIZPROGRAMOT INDÍTOTT AZ APPLE AZ IPHONE 12 HANGSZÓRÓHIBÁJA MIATT

A teljes szériának csak kettő tagját érinti az a hiba, ami miatt most szervízprogramot kellett indítania az Apple-nek.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szervizprogramot indított az Apple az iPhone 12 hangszóróhibája miatt

Az Apple rendszeresen szokott szervízprogramokat indítani, amennyiben egy kereskedelmi forgalomban kapható termékéről hivatalos vizsgálatokat követően bebizonyosodik, hogy valamilyen hardveres problémával küzd. Megesik, hogy több éves eszközök vesznek részt egy-egy szervizprogramban, most azonban az aktuális modellek egy részénél fedeztek fel hibát.

Az iPhone 12 és az iPhone 12 pro esetében a beszédhangszórónál lehet hiba az okostelefonok egy viszonylag kicsi százalékánál. Szóval az Apple álláspontja szerint nem sok eszköz érintett, de azért foglalkozik a dologgal a vállalat, hogy a későbbiekben az érintett felhasználók jobb élményben részesüljenek – illetve kisebb eséllyel fussanak bele negatív tapasztalatokba.

Galéria megnyitása

A mostani ügy kizárólag az aktuális iPhone generációnak a 6,1 hüvelykes megjelenítővel szerelt tagjait érinti a fentieknek megfelelően, tehát az iPhone 12 mini és az iPhone 12 Pro Max tulajdonosoknak nincs teendőjük. Az Apple kiemelte, hogy a szervizprogramban szereplő készülékek között is csak azoknál kell hibával számolni, amiket 2020 októbere és 2021 áprilisa között gyártottak. Tehát mostanra a cupertinóiak már sikeresen kiküszöbölték a hibák okát.

Amennyiben egy készüléknél előjön a probléma, azt nagyon könnyen észre lehet majd venni, hiszen egész egyszerűen el fog hallgatni az a hangszóró, ami a telefonhívások során különösen fontos szerepet töltene be. Nem is fog ez a hiba a jelentkezését követően túl sokáig rejtve maradni. A javítása pedig a szervizprogramnak a keretében teljesen ingyenes lesz.

Ha a hibát tapasztalja a felhasználó, akkor azt azonnal jelezni kell az Apple irányába, és a szervizelést a cég fogja megoldani. Amennyiben van rá lehetőség, a cég hivatalos szervizében lesz megjavítva a problémát iPhone, ha pedig erre nincsen mód, akkor a kijelölt hivatalos partner gondoskodik majd a hiba elhárításáról.

Galéria megnyitása

Nem összeszerelési, hanem komponenshibáról beszélhetünk. A fenti időszakban ugyanis néhány komponens a jelek szerint gyengébb minőségű volt, és azok nem bírják az idő próbáját, hamar fel tudják mondani a szolgálatot.

Sajnos amennyiben egy készüléknek olyan hibája van, ami a javíthatóságot rontja, megnehezíti a szervizprogramban jelzett hibának a megszüntetését, abban az esetben a tulajdonosnak már extra költségekkel kell számolni. Először a saját pénzén rendbe kell tenni mobilt, és csak azt követően fogja az Apple az ingyenes hangszórócserét megejteni. Azt nem részletezi a vállalat, hogy pontosan milyen dolgokra gondol, de valószínűleg a törött kijelző vagy hátlap már ide sorolható lesz.

Galéria megnyitása

Szóval, akinek a hátlapja, esetleg a megjelenítője el van repedve, de egyébként nem foglalkozna ezzel a hibával, mert a használatban nem korlátozza a szerkezetet, kénytelen lesz kijavítani a sérülést. Az Apple csak utána fogja az elnémult hangszórót cserélni a programban résztvevő okostelefonok esetében. Végül azt is meg kell jegyezni, hogy a cég a hibát csak az első forgalomba helyezéstől számított két éven belül hárítja el.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére