SWTOR: Jelen és jövő

A BioWare a mai napon is annyi előrendelőt fog bevonni a korai kezdésbe, mint amennyit tegnap tett. Stephen Reid közösségi menedzser azt írta a fórumon, hogy akik októberig regisztráltak, azok most mind megkapják a meghívót. Pénteken várhatóan még több játékos csatlakozhat.

SWTOR: Jelen és jövő

A BioWare a mai napon is annyi előrendelőt fog bevonni a korai kezdésbe, mint amennyit tegnap. Stephen Reid közösségi menedzser azt írta a fórumon, hogy akik októberig regisztráltak, azok most mind megkapják a meghívót. Pénteken várhatóan még több játékos csatlakozhat.

Jelenleg 106 szerver fut, ebből 64 az Egyesült Államokban, 42 pedig Európában. Átlagosan 5 van nagyon erős terhelés alatt, 27 erős, 29 átlagos a maradék pedig könnyű terhelés alatt. Összehasonlításképpen a Blizzard most 491 World of Warcraft szervert üzemeltet ugyanezekben a régiókban. Természetesen az új meghívók kiküldésével a BioWare is sok új szervert indít még el, de így is előfordulhat, hogy némelyiken sorban állásra kényszerülhettek majd.

A BioWare igyekszik egészséges szerverpopulációkat elérni, de így kezdetkor még ez elég nehéz. Majd ha lecseng a nagy indítás körüli nyüzsgés, szépen kisimulnak a kezdeti feszültségek. Az MMO hivatalos indítása 20-án lesz.

Most pedig lássuk, mit terveznek a jövőre nézve, milyen plusz tartalmakra számíthatunk a közeli jövőben. Mint tudjátok, minden MMO játéknak a közösség, a guildek jelentik a lelkét és határozzák meg a tartósságát. Éppen ezért a fejlesztők első körben erre koncentrálnak leginkább, új guild funkciókkal készülnek az első néhány patch keretein belül.

 - Új tartalom: Folyamatosan jönnek plusz kalandok, ezek közt lesznek szóló, 4 (Flashpoint), 8 és 16 (Operation) fős tartalmak.

 - Guild funkciók: Méretes lista van a tervezett új lehetőségekről. Az elsők közt ott lesz a guild bank, de remélhetően nem kell sokat várni a guild csillaghajókra sem (Guild Capital Ships).

 - UI testreszabás: Akik szeretik finomhangolni az interfészt is meghallgatásra találtak a BioWarenél. A fejlesztők biztosítottak minket, hogy nagy prioritást kapott az UI mélyebb testreszabási lehetőségeinek hozzáadása.

 - PVP: Egy egész csapat dolgozik főállásban további PVP tartalmakon, köztük néhány igen neves és tapasztalt szakmabelivel. Most még persze nagyon kevesen próbálták csak az Open World PVP-t az Ilum bolygón, magasabb szinteken viszont le lesztek nyűgözve tőle, mi eddig csak szépeket hallottunk róla. Számíthattok rá, hogy rendszeresen jönnek új Warzone-ok és PVP funkciók.

 - Űrcsata: Természetesen ehhez is jönnek újabb küldetések, de fut egy speciális projekt is, ami érdemben kibővíti a játékélményt ezen a fronton, de ez még titkos.

 - Legacy rendszer: A későbbiekben adhattok majd vezetéknevet a karaktereteknek, de ez nem minden. Legacy szinteket lépkedve plusz erőket kapnak majd kraktereitek, de sok tárgy és egyéb bónusz is vár majd rátok.

A BioWare jelenleg az erőforrásai és figyelme legnagyobb részét a Star Wars: The Old Republic-ra fókuszálja, ez meg is látszik az indításon. Mi is benéztünk a szerverekre a tegnapi napon és nagyon meg voltunk elégedve.

A cég elkötelezettségét az a jópofa tény is bizonyítja, hogy az egyik "doki", Greg Zeschuk az indítás örömére csináltatott magának egy SWTOR tetkót! A képen a szembenálló frakciók logóinak kombinációja szerepel. A BioWare társ-vezér megjelenésének pompáját tovább fokozza egyre elvadultabb jedi szakálla is. A játék producere, Cory Butler is csináltatott egy ugyanilyen tetoválást. Az erő legyen mindkettőjükkel.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward