Shop menü

SÚLYOSAN HIBÁS A STADIA ELSŐ SAJÁT JÁTÉKA, DE MÁR NINCS AKI MEGJAVÍTSA

Hiszen a Google leépítette a fejlesztőcsapatait.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Súlyosan hibás a Stadia első saját játéka, de már nincs aki megjavítsa

Néhány hete jelent meg a Journey To The Savage a Google Stadia szolgáltatásában, azonban ezen idő alatt kiderült, hogy az ígéretesnek tűnő sci-fi játék elég komoly hibákat rejteget. A beszámolók szerint a játék rendszeresen összeomlik, megáll, ráadásul a főmenü is hajlamos annyira lefagyni, hogy onnan nem lehet továbblépni.

Nem csoda, hogy a játékosok viszonylag hamar elkezdtek panaszkodni, és utána nézni annak, hogy készül-e ezekre valamiféle megoldás. Jelenleg azonban úgy látszik, hogy a dolog erősen bizonytalan, ugyanis nem igazán tudni, hogy jelenleg ki felelős a játékért.

Amikor a felhasználók a Google-höz fordultak segítségéért, először a kiadó 505 Gameshez irányították őket. Az 505 Games azonban közölte, hogy nem ő felelős a Journey To The Savage kiadásáért a Stadiára, hanem maga a Google, azon belül is a januárban bezárt Stadia Games and Entertainment részleg. Miután ez viszonylag hamar tisztázódott, a Google először Redditen közölte, hogy "aktívan dolgozik" a problémák megoldásán.

A vállalat képviselője azt írta, hogy a "partnerei segítségével" szeretné megoldani a gondokat, és igyekeznek majd beszámolni a felhasználóknak a fejleményekről. Arról azonban egyelőre nincs hír, hogy pontosan kik ezek, hiszen az 505 Games láthatóan elzárkózik a dologtól.

A Journey To The Savage fejlesztőit, a Typhoon Studiost az elsők között vásárolta meg a Google még 2019-ben, hogy belendítse a first-party játékok gyártását a Stadiára. Tulajdonképpen ez tekinthető az első first-party anyagnak a szolgáltatásban, hiszen bár megjelent tavaly PC-re és konzolokra, ekkor már tulajdonképpen a fejlesztők a Google tulajdonában voltak. A belsős játékfejlesztői részleg feloszlatásával azonban a Typhoon Studios munkatársai is aközött a 150 ember között találták magukat, akik kereshetnek új állást.

Mindez már szinte csak "hab a tortán" azok után, hogy a Stadia-főnök Phil Harrison egy héttel a belsős részleg feloszlatása előtt még dicsérte a fejlesztők teljesítményét, valamint azok után, hogy éppen egy elég komoly csoportos per zajlik a Stadia ellen. A felhasználók ugyanis azt látják, hogy a Google félrevezette őket a Stadia 4K-s képességeivel kapcsolatban, és számos olyan játék, ami a Pro-előfizetés mellett 4K-ra és 60fps-re volt beígérve, közel sem tudja ezt teljesíteni. Ennek megfelelően a csoportos per résztvevői vádolják az id Software-t és a Bungie-t is, ugyanis szerintük a Stadiával együtt ezek a stúdiók is (többek között) hamis ígéreteket tettek a játékaikkal kapcsolatban.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére