Shop menü

SOKAN UGROTTAK BELE AZ OVERWATCH 2-BE

Török Roland
Török Roland
Sokan ugrottak bele az Overwatch 2-be

A Blizzard nemrég kiadta az Overwatch 2-t és már hamar tudni lehetett, hogy a frissítés új életet lehelt a kicsit megöregedett játékba. Az első hónap eredménye pedig meg is érkezett, ez alapján pedig nem lehetne oka az Activision Blizzardnak a panaszra. 

Az ingyenessé vált játékot 35 millióan próbálták ugyanis ki az október 4-i rajtja óta. 

A helyzet viszont az, hogy ezt a momentumot az OW2-nek meg is kéne tudnia tartania ahhoz, hogy azt mondhassuk, hogy sikeres. Mostanában rengeteg játék hasalt el úgy, hogy hatalmas számokkal kezdtek, de csakhamar lemorzsolódtak róla a játékosok, mert a marketing erősebb volt, mint a tényleges tartalom. Az Overwatch 2 pedig bár szórakoztató, a túlerőltetett fizetési rendszerek miatt egyáltalán nem érzi az ember úgy, hogy megéri vele a játszani. 

A Battle Pass rendszer kietlen, aki megveszi, az se biztos, hogy ki akarja maximalizálni, a benne található dolgok ugyanis nem túl csalogatóak, ahogyan a játékok végéről elvett statisztikák, pontozások és más, haladást mutató szintek is teljesen eltűntek a második részből. Az OW2-ben még a profilunk szintjét is lespórolták a fejlesztők, míg korábban egyedi kerettel rendelkeztek a veterán játékosok, mára még a kompetitív játszmák során megszerzett rangunk is olvashatatlanul kicsi számokká alakult egy mellékesen, nehezen megtalálható képernyőn.  

Egyelőre tehát a kérdés az, hogy elpártolnak-e a játékosok a lebutított és pénzéhes játéktól, vagy hosszú távon sikerül megőrizni az Activision Blizzardnak a közönséget.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére