Secret World fejlesztői napló: a játékrendszer

A Secret World legújabb előzetesében a fejlesztők a játékrendszerről beszélnek, amely igencsak érdekesnek ígérkezik.

Secret World fejlesztői napló: a játékrendszer

A The Secret World MMO legújabb fejlesztői videójában Martin Bruusgaard és Joel Bylos dizájnerek a játékrendszerről beszélnek, amelyben rendhagyó módon nem lesznek kasztok és szintek sem, képességeinket, melyekből egyszerre 14 lehet betárazva, a rendelkezésre álló több mint 500 közül szabadon választhatjuk ki és kombinálhatjuk össze. Ez az általunk kiválasztott 7 aktív és 7 passzív képesség határozza majd meg játékstílusunkat. Ha tanácstalanok lennénk képességeink összeválogatását illetően, választhatunk az előre elkészített sablonok (ördögűző, boszorkányvadász, testőr, pisztolyhős és társaik) közül is.

A fejlesztők a gyűjtögetős kártyajáték paklijának összeállításához hasonlították a folyamatot, ahol a pakli a karakterünk, a lapok a képességeink, és választhatunk az előre összeállított paklik közül, vagy készíthetünk sajátot. Több ilyen "paklit" is összerakhatunk magunknak, és ezek közül bármikor szabadon kiválaszthatjuk, melyiket akarjuk használni.

A játék ruházatunk összeállításában is szabad kezet ad, ha varázslók vagyunk, akkor sem kell lenge fürdőköntösökben flangálnunk, és egy katona is hordhat akár öltönyt is, az általunk viselt ruhák nem lesznek kihatással harci teljesítményünkre.

A Funcom által fejlesztett játék június 19-én fog megjelenni - mi már nagyon várjuk.

Kapcsolódó cikkeink.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward