RTX a készülő Nexon MMO-ban

RTX a készülő Nexon MMO-ban

Az Nvidia vezérigazgatója, Jensen Huang a Dragon Hound című készülő játékkal demonstrálta a GTC 2019-en, milyen az, ha a visszatükröződésekhez és az árnyékokhoz is ray-tracinget használnak.

A DevCat stúdió projektje lesz az első modern játék, ahol ezt megteszik. Egyébként nem sokat tudunk róla, csak annyit, hogy Unreal motorral készül, és kicsit olyan, mintha a Monster Hunter és egy MMORPG kereszteződése lenne: hátasokon ülve vadászunk majd sárkányokra és szörnyekre egy hatalmas világban.

A megjelenésről semmilyen információ nincs.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward