A Psyonix bejelentette, hogy a rendkívül népszerű Rocket League támogatása hamarosan megszűnik MacOS-en és Linuxon, aminek értelmében kiveszik a játékból az online lehetőségeket, de azért szerencsére a helyi multiplayer megmarad.
"Azt szeretnénk, ha a Rocket League mindenki számára a lehető legjobb élményt nyújtani, ehhez pedig új technológiák alkalmazására van szükségünk. Azonban emiatt nagyon nehézzé válna a MacOS és a Linux további támogatása, úgyhogy ezek a változatok március elején megkapják majd az utolsó frissítésüket" - szól a hivatalos közlemény. Hogy pontosan milyen technológiai változtatásokról van szó, ezt a Psyonix nem részletezte, de gyaníthatóan teljesen át akarják állítani a játékot DirectX 12-es API-re.
Persze, aki Steamen vette meg a játékot, ezt követően Windows alatt tovább játszhat, és az Apple Boot Camp segítségével talán a MacOS használói sincsenek elveszve teljesen, habár ez utóbbit a Psyonix hivatalosan nem támogatja. A Linuxos felhasználók számára viszont az javasolja a Psyonix, hogy próbálják meg a Protont vagy a Wine-t. A patch után gyakorlatilag minden online funkcionalitás elveszik a játékból, de a már letöltött Workshop pályák és Custom Training Packok megmaradnak. Ehhez hasonlóan a garázsunkban lévő holmikat is megtarthatjuk, de újakat már nem szerezhetünk be.
Ami tehát marad:
- Local Matches
- Split-Screen Play
- Garage/Inventory (a meglévő holmik nem vesznek el)
- Career Stats
- Replays
- Steam Workshop Maps (le kell tölteni őket a patch előtt)
- Custom Training Packs ((le kell tölteni őket a patch előtt)
Ami pedig megy:
- Online Matchmaking
- Private Matches
- Tournaments
- Rocket Pass
- Item Shop / Esports Shop
- In-Game Events
- Friends List
- Clubs
- News Panel
- Custom Training Packs (újakat már nem szerezhezünk be a patch után)
- Steam Workshop Maps újakat már nem szerezhezünk be a patch után)
- Leaderboards
- League Rankings