Részletezték a karakterfejlődést az Amazon MMO-jában

Ez alapján érdekesnek és átláthatónak tűnik a New Worlds.

Részletezték a karakterfejlődést az Amazon MMO-jában

Az Amazon részletezte, hogyan fog kinézni a karakterfejlődés a készülő és sokak által várt New World MMO-ban. Ez alapján a karakterünk három alapvető kategóriában lépdelhet majd előre folyamatosan, ezek pedig a következők:

  • Core Attributes
  • Trade Skills
  • Weapon Mastery

Hangsúlyozzák, hogy alapvetően bármennyi fegyvert kitalhatunk és több Trade Skillünk is lehet, de mégis a Core Attributes határozza majd meg, hogy mennyire vagyunk erősek az ellenséges lényekhez képest.

Core Attributes

Itt öt alapvető tulajdonságot különböztet meg a játék, és ezek nem fognak valami hatalmas meglepetést okozni senkinek, aki életében játszott már szerepjátékkal:

  • Strength
  • Dexterity
  • Intelligence
  • Focus
  • Constitution

A Strength a közelharci fegyvereinkkel kiosztott sebzést befolyásolja, és bizonyos fegyverek, mint a War Hammer kizárólag a Strength alapján skálázódnak majd sebzésileg, míg bizonyos könnyebb közelharci fegyverek, mint például a kardok elsősorban a Strength, másodsorban a Dexterity alapján működnek.

A Dexterity alapvetően a távolsági fegyverekkel kiosztott sebzésre van hatással, mint például az íjak és a puskák. De ahogy az előbb említettük, néhány közelharci fegyver sebzésére is befolyással vannak, de ott főleg a Strength a központi kérdés.

Az Intelligence a mágikus fegyverekkel kiosztott sebzésre van hatással, beleértve ide fegyvereinken lévő mágikus Perkeket. Így tehát a tisztán mágikus fegyverek, mint például a Fire Staff, valamint a fizikai fegyverek Mágikus Perkekkel is erősebbek lesznek az Intelligence által.

Galéria megnyitása

A Focus azt befolyásolja majd, hogy milyen gyorsan töltődik vissza a Mana, valamint hatással lesz a skillek cooldownjára is. A magasabb Focus nem csak azt teszi lehetővé, hogy bizonyos idő alatt több varázslatot süthetünk el, hanem a cooldown-alapú képességeket is gyakrabban használhatjuk.

A Constitution a teljes életerőnket befolyásolja, vagyis minél magasabb ez az érték, annál több sebzést szenvedhetünk el, mielőtt a karakterünk valami baja lenne.

A játék kezdetekor minden alapképességünkre kapunk 5 pontot, és ez alá nem is eshetünk be a játék során. Ezt követően minden szintlépéskor kapunk egy Attribute pontot, amit tetszés szerint elkölthetünk. A Core Attribute-ok kaptak egy 60 pontos soft limitet, amit ezt követően a különböző Trinketek segítségével növelhetünk, ilyenkor azonban bejön a képbe a diminishing returns, vagyis 60 felett minden egyes újabb pont egyre kevesebbet ér.

Fontos megjegyezni, hogy amennyiben úgy érezzük, hogy elrontottuk a karakterünk fejlesztését, később lehetőségünk lesz resetelni és újraosztani a pontokat. Ez a játék eleje felé ingyenes lesz, hogy a felhasználók tudjanak kísérletezni, később azonban már fizetni kell érte.

Trade Skills

Ebbe a kategóriába olyan képességek tartoznak, melyeknek nincs hatása közvetlenül a harci képességeinkre. Itt háromféle kategóriát állítottak fel a játéktervezők:

  • Négyféle Gathering skill
  • Ötféle Refining skill
  • Hétféle Crafting skill

A Gathering skillek a nevének megfelelően gyűjtögetésből állnak, ezek a Mining, a Skinning, a Logging és a Harvesting. A Minerek majd az nyersanyagra és kövekre, a Skinnerek az állati bőrökre, a Loggerek a fára, a Harvesterek pedig a különböző anyagokra, gyümölcsökre és zöldségekre mehetnek rá. Ahogy a Gathering skillünk növekszik, olyan képességre is szert teszünk, amivel detektálni tudjuk a közeli értékes nyersanyagokat és speciális összetevőket is találhatunk, amikkel a craftolás során módosíthatjuk a tárgyainkat.

Galéria megnyitása

A Refining, vagyis a feldolgozós skillek alá tartozik a Smelting, Stonecutting, Woodworking, Tanning, és a Weaving. Vagyis a fentebb említett, megszerzett alapanyagokból tud felhasználható holmikat készíteni, és minél nagyobb a skillünk, annál inkább hatékonyabban bánunk majd a nyersanyagokkal, és bizonyos feldolgozott mennyiség után extrákat is kaphatunk.

A Crafting skillek alá fentebb említetteknek megfelelően hét dolog tartozik, ez tehát a leginkább szerteágazó:

  • A Weaponsmith közelharci fegyvereket készít,
  • Az Armorer páncélokat,
  • A Jewelcrafter trinketeket,
  • Az Engineer távolsági fegy vereket és töltényeket,
  • az Arcanist potionöket, és mágikus fegyvereket
  • a Cook kaját és piát,
  • a Furnisher pedig bútorokat, tárhelyeket és különböző trófeákat, amikkel kidiszíthetjük a házat.

Weapon Mastery

Amennyiben egy bizonyos fegyverrel támadunk egy lényt, akkor annak a fegyvernek a Masteryjére XP-t kapunk (már akkor, ha sikerül megölni az ellenséget). A játékban minden fegyvert lehetőségünk lesz elsajátítani, de a helyzet ennél egy kicsit komplexebb.

Galéria megnyitása

Minden fegyverhez két skill fa tartozik, melyek alá különböző aktív és passzív képességek tagozódnak be, valamint olyan bónuszok, melyek csak az adott fegyverrel használhatók ki. Amikor az adott fegyverrel szintet lépünk, akkor választhatunk egy képességet a két skill fából, azonban mindkettőt nem tudjuk kimaxolni, így okosan kell döntenünk. Persze, némi pénzmagért cserébe lehetőségünk lesz újraspeccelni, így tehát nem kell véglegesen az eredetileg meghozott döntésünkkel együtt élni.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap