Shop menü

POZITÍV KAMPÁNNYAL KÜZDENEK AZ OVERWATCH FEJLESZTŐI

A Steames értékelésekre reagált a rendező, bár szerinte minden a legnagyobb rendben.
Török Roland
Török Roland
Pozitív kampánnyal küzdenek az Overwatch fejlesztői

Az Overwatch 2 Steames indulása kisebb katasztrófának is felfogható. Rengeteg, a játékmenetet valóban szerető egykori Overwatch rajongó szabadult rá a platformra, töltötte le és indította el a játékot csak azért, hogy negatív értékelésével kifejezze nemtetszését annak irányába, ami felé halad a kompetitív FPS. A játékosok annyira dühösek a Blizzardra, hogy konkrétan minden idők legrosszabb Steames játékának választották meg. 

A Steamen már nem annyira népszerű az OW2, mint a múlt héten, de a TOP 50 steames játékban még mindig van helye. Az Overwatch 2 esetében tehát nem azzal van a gond, hogy kevés a játékos, hanem azzal, hogy aki még játszik vele, utálja a körülötte történő eseményeket, tudja, milyen jó is lehetne a játék.  

A játék rendezőjéhez, Aaron Kellerhez is eljutott a sok visszajelzés. Egy blogbejegyzésben ír az Invasion frissítés, vagyis a Steames megjelenés körüli eseményekről. A bejegyzés elején örömmel tudatja, hogy a megjelent Invasion frissítés a valaha volt legnagyobb szezonkezdés és nagyon örülnek, hogy a PvP rész, a Battle Pass és a Null Sector téma ilyen jó visszajelzéseket kapott.  

„A legtöbb core játékosunk visszajelzései alapján a játék a valaha volt legjobb állapotában van, és többen mondták is nekünk, hogy úgy érzik, valóban hallgatunk a visszajelzéseikre, és ez a szezon ennek a csúcspontja. Olyan fantasztikus ezt hallani” – írja Keller az első bekezdés végén. 

Ezek után több bekezdésen keresztül beszél a sztori küldetések sikerességéről, az új játékmódról, az új hősről és arról, hogy milyen fantasztikusan jó munkát végeztek. Ezután tér ki a Steames értékelésekre. 

„Szintén a múlt héten indultunk el Steamen, és hát, a negatív értékelési bombázás nem egy szórakoztató élmény, örülünk, hogy sok új játékos ugrott be az Overwatch 2-be életében először. A célunk az, hogy az Overwatch 2 még elérhetőbb legyen a játékosok számára, mint valaha.” 

Ezután filozofálni kezdett arról, hogy mi lett volna a helyes út. Szerinte a legnagyobb visszhangot az kapta az értékeléseknél, hogy nem tudták leszállítani a 2019-es PvE módot. „Ha vissza tudnánk fordítani az időt, mit tudnánk tenni?” – teszi fel a kérdést, majd folytatja, hogy az Overwatch 2-t folyamatosan fejlesztik új pályákkal, hősökkel, játékmódokkal, küldetésekkel, történetekkel, eseményekkel, király kozmetikai dolgokkal és szolgáltatásokkal, szóval szerinte ez az Overwatch egy folyamatosan fejlődő cím, nincs értelme a dolgokon változtatni.  

Már a poszt alatti kommentekben elkezdték szétszedni Keller bejegyzését.

A rendező szeme vélhetően átugrotta az értékelések vizsgálata folyamán a játékosok olyan visszajelzéseit, miszerint a pénzéhség miatti ingyenes modellre való ilyesfajta átállást egyetlen egy Overwatch vásárló sem akarta soha, és hogy a valaha volt legkevésbé kifizetődő élmény elindítani a játékot. A játékosok konkrétan visszasírják a loot boxos időket, mert még azzal együtt is kevésbé volt kapzsi a Blizzard, mint most a 9000 forintos, pusztán átszínezett skinek újraeladásával. 

A Blizzard tehát hivatalos kommunikáció szerint csak annyit mond, hogy a negatív visszhang a PvE ígéretek be nem tartása miatt van, amúgy pedig fantasztikus a helyzet, soha nem volt még ennyire jó az OW2, mint most. 

Ezt pedig az X platformon akarják erősíteni. Teljes gőzzel tolják az #OWDevAppreciation2023 kampányt, ahol a fejlesztők pozitív üzenetekkel erősítik meg, hogy minden a legnagyobb rendben van a játék körül, dúl a szeretet és a boldogság. Kétségtelen, hogy nem a játékot szerető és ápoló fejlesztők tehetnek a Steam review bombing problémáról, viszont valakinek illene most már elgondolkodnia, hogy vajon, hol és mikor rontották el, és mikor vesztette el teljesen a közösség bizalmát a valaha a világ legjobb fejlesztőcsapatának tartott Blizzard.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére