Planetside 2: még idén jön a PS4-es béta

A két éves játék PS4-es verziója nem egyszerű port lesz, ezért tart ennyi ideig az elkészítése.

Planetside 2: még idén jön a PS4-es béta

A PlanetSide 2 PC-s verziója ebben a hónapban lesz két éves. A Sony Online Entertainment mostanában hallgatott az MMOFPS PlayStation 4-es változatával kapcsolatos fejleményekről, de nem kell aggódnunk, nem mondtak le a fejlesztéséről. Matt Higby, a játék kreatív rendezője egy interjúban elmondta, hogy még az idei év végén elindítják a PS4-es bétát. A konzolos verziót tavaly júniusban jelentették be, a munkálatok azért vesznek ilyen sok időt igénybe, mert nem egy egyszerű portot akarnak készíteni, hanem egy teljes értékű konzolos darabot.

Higby elmondta, hogy a kezelőfelület és az irányítás kialakítására különösen sok figyelmet fordítanak, és ez sok időt vesz igénybe. Mivel nem egyszerű FPS-ről van szó, hanem MMOFPS-ről, így jóval többféle interfész képernyőn kell dolgozniuk, melyeket mind újra meg kell tervezniük úgy, hogy működésük a konzol kontrolleréhez legyen igazítva.

A PC-s PlanetSide 2 ingyenesen letölthető játék, melyet mikrotranzakciókból finanszíroznak, Higby elmondta, hogy a konzolos is hasonló rendszerben fog működni, csak a PC-n Station Cash-nek nevezett virtuális fizetőeszköz helyett itt Marketplace Cash-t lehet majd vásárolni - ez a fizetőeszköz már létezik és működik a DC Universe Online PS4-es verziójában.

A grafikával kapcsolatban a rendező elmondta, hogy a játékosok valószínűleg elégedettek lesznek vele, a PS4-es verzióban ott lesznek a PC-s ultra beállítás textúrái, részecskeefektjei, árnyékai és megvilágítása. Az 1080p-s felbontás már szinte teljesen bizonyos, de még dolgozniuk kell azon, hogy meglegyen a 60fps. Ha azonban az optimalizálásokkal nem sikerül megoldani, hogy ez ne ingadozzon, akkor maradnak inkább a kisebb, de stabil 30fps-nél.

Technikailag lehetséges lenne ugyan a PC és a PS4 közötti keresztplatformos játék - a SOE munkatársai is élő PC-s szervereken tesztelik a PS4-es verziót -, de ez a platform exkluzivitás miatt nem fog megvalósulni. A másik ok a frissítések megvalósításának módja: a PlayStationnél minden update-nek előbb át kell mennie a minőségellenőrzési procedúrán, mielőtt élesbe is kimenne, és ez hosszabbá teszi a folyamatot. Emiatt nem tudnák garantálni, hogy a PC-s és PS4-es frissítések egyszerre jöjjenek ki, és a két platform szerverei folyamatosan szinkronban legyenek egymással.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward