PhysX támogatás a Batmanben

Ez a cím túl jól hangzik, nemde? Az Eidos bejelentette, hogy a Batman: Arkham Asylum PC-s megjelenését eltolta szeptember 18-ára. Az Xbox 360-as és PS3-as változat természetesen továbbra is tartja az augusztus 28-át.

PhysX támogatás a Batmanben

Ez a cím túl jól hangzik, nemde? Az Eidos bejelentette, hogy a Batman: Arkham Asylum PC-s megjelenését eltolta szeptember 18-ára. Az Xbox 360-as és PS3-as változat természetesen továbbra is tartja az augusztus 28-át.

Az NVIDIA is megerősítette, hogy elvállalta a Batman játék PhysX támogatásának elkészítését, aminek köszönhetően például kedvére áramolhat a vastag köd a folyosókon vagy mozoghat és elszakadhat a sok pókháló. A papírok, szemetesvödrök és tartalmuk a levegőbe röppenhetnek ahogy a bőregér elsuhan mellettük, vagy ráveti magát áldozatára. Ez még nem minden, a falakon lévő csempék szilánkosra törnek, repednek, a kőoszlopok valósághűen omlanak össze, az üvegszilánkok és szemét pedig ropog majd Batman dizájnos gumicsizmája alatt.

Ahhoz, hogy bekapcsoljuk ezt a funkciót természetesen NVIDIA videokártya szükségeltetik (GeForce 8-as széria vagy annál újabb) a legfrissebb driverrel ellátva,esetleg a régi PhysX kártya vagy egy erős processzor (soook maggal).

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward