Pályaszerkesztővel jön a Doom

A Doom pályaszerkesztője némileg hasonlít majd a Bethesda játékainak szerkesztőjéhez.

Pályaszerkesztővel jön a Doom

Az eredeti Doom sok szempontból a modolás alapkövének számít, így örömteli tény, hogy a Bethesda és az id Software folytatja a hagyományokat. Az új Doom ugyanis egy beépített szerkesztővel érkezik majd, melynek neve SnapMap. Ebben nem csak pályákat rakhatunk össze, de készíthetünk saját játéklogikát is különböző események összefűzésével, így például új játékmódokat is létrehozhatunk.

A SnapMap segítségével alapvetően előre elkészített pályaelemeket, szobákat, folyosókat rakhatunk le egy felülnézeti szerkesztőben. Ezt követően 3D-ben mehetünk le a pályára, és elvégezhetjük a finomhangolást: bepakolhatunk objektumokat, ellenfeleket, csapdákat, fegyvereket, és mindent, ami egy pályára kell - ebből a szempontból tehát némileg hasonlít a Bethesda saját szerkesztőire.

Ezek alapján persze kérdéses, hogy mennyire engedhetjük el a fantáziánkat, hiszen végső soron azért mégiscsak előre elkészített elemekből építkezhetünk, de ha rászabadul a közönség, egészen biztosan lesznek majd teljesen váratlan és elmebeteg alkotások.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward