Shop menü

OLYAN JÁTÉKON DOLGOZIK A PLATINUMGAMES, AMILYET MÉG SENKI NEM CSINÁLT KORÁBBAN

A stúdió szerint ugyan sokan mondják ezt, de ők ezt most tényleg komolyan gondolják.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Olyan játékon dolgozik a PlatinumGames, amilyet még senki nem csinált korábban

Atsushu Inaba a PlatinumGamestől elmondta, hogy 2019 nagyon fontos év volt a stúdió számára, és ez alapvetően változtathatja meg a cég jövőjét. A cél ugyanis, hogy lehetőleg minden játékukat függetlenül tudják elkészíteni és kiadni, más kiadó szellemi termékével ugyanis mindig problémás a munka.

Hiába akarnak folytatást készíteni egy korábbi játékukhoz, ha az más tulajdonában van. "A Bayonetta esetében például rengeteg időbe és energiába került, mire el tudtunk jutni oda, hogy készíthetünk folytatást. Nem olyan egyszerű, hogy felveszem a telefont és megkérdezem. Rengeteg darabkának kell összeállnia, és nagyon sokat kell tárgyalni" - kezdte Inaba.

"Ez minden sok felesleges fájdalom. Nekünk, alkótknak az lenne a legfontosabb, hogy eljussunk odáig, hogy mi adjuk ki a játékainkat, és azt csinálunk velük, amit akarunk, beleértve a folytatásokat. Minél hamarabb elérjük ezt a szabadságot, annál jobb lesz itt mindenkinek" - folytatta.

Inaba elmondta, hogy a következő év arról fog szólni, hogy új dolgokat próbálnak ki, mind a játékok, mind a stúdió működése tekintetében. Jelenleg egyébként legalább két projektjük van folyamatban, mindkettőt függetlenül készítik, a saját szellemi termékükre alapozva.

"Jelenleg éppen egy olyan játékot tervezünk, amilyet korábban soha senki nem csinált. Tudom, hogy sokan mondják, de amin dolgozunk, az tényleg nem hasonlít semmi másra. Még a veterán dizájnereink is azt mondják, hogy ilyet még nem csináltak korábban".

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére