O'Connor: Komoly pofon a Halo Master Chief Collection

A 343 Industries elismeri, hogy a multiplayer messze van a tökéletestől.

O'Connor: Komoly pofon a Halo Master Chief Collection

Bár a Halo Master Chief Collection mind a kritikusok, mind pedig a játékosok tetszését elnyerte, a játék távolról sem hibák nélkül való. Az online játszható multiplayer mód ugyanis a mai napig meglehetősen instabil. A kapcsolódási problémák súlyosságát kevés dolog mutathatná jobban, mint hogy április végén a hivatalos Halo bajnokság egyik meccsét egy órával annak kezdete előtt kellett elhalasztani, mert a szerverek semmire sem reagáltak.

Frank O'Connor, a franchise fejlesztésével megbízott vezető az iparágban szokatlan őszinteséggel ismerte el, hogy az ehhez hasonló hibákra egyszerűen nincs mentség, és tökéletesen tisztában van azzal, hogy a MCC hiányosságai könnyen lehet, hogy az ötödik részen fognak csattanni.

Bár a férfi egyetlen percig sem tagadja, hogy a fő felelősség a 343 Industries-é, szerinte az egész fejlesztés során komoly probléma volt a projekt abszurd és túlzó koncepciója. A játékon ugyanis véleménye szerint túl sok stúdió dolgozott és közel lehetetlen volt összefogni a munkájukat, ráadásul a játékok is jócskán eltértek egymástól technológiailag, ami ugyancsak megnehezítette a zökkenőmentes felújítást és portolást.

O'Connor ezért igyekezett leszögezni, hogy a tervek szerint október huszonhetedikén érkező Halo 5: Guardians munkálatai során komoly hangsúlyt helyeznek arra, hogy a tartalmas egyjátékos kampány mellett az online élményre se lehessen majd panasza a játékosoknak.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward