A Middle-Earth: Shadow of Wart fejlesztő Monolith Productions érdekes döntést hozott a játékdizájn terén: nem ismételhetjük majd meg az elbukott, sikertelen küldetéseket.
A videón láthatjátok, ahogy Michael de Plater, a dizájnért felelős igazgató játszik Troy Baker szinkronszínésszel. Szó esik a kibővített nemezis rendszerről is, illetve bemutatják az új térkép egy részét, megemlítve, mi változik rajta az előző részhez képest. Ellenfeleinkkel számos módon rendezhetjük le nézeteltéréseinket: besorozhatjuk őket seregünkbe, kettős ügynököt csinálhatunk belőlük, vagy egyszerűen megölhetjük őket. Elég sok dolog történik, de a legérdekesebb rész a felvétel vége felé jön.
Egy bossharcnak leszünk szemtanúi egy arénában, mégpedig Koponyatörő Gubu ellen. A cuki szörnyeteg - nevéhez méltóan - bezúzza főhősünk fejét, ekkor azonban Plater elmondja, hogy nincs lehetőség megismételni a küldetést. Ahogy fogalmaz, az idő tovább folyik, a világ fejlődik, de a halottak halottak maradnak.
Úgy tűnik tehát, hogy minden feladatot csak egyszer próbálhatunk meg elvégezni, ami sok tekintetben teljesen más megvilágításba helyezi őket. A világ megjegyzi majd tetteinket és számos halálunkat, Gubu pedig ebben az esetben végérvényesen győzött.
A Middle-earth: Shadow of War október 10-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.