A Larian Studios minden bizonnyal még akár egy évtizedig javítgathatná, bővítgethetné a Divinity: Original Sin 2-t, és még mindig nem fogynának ki az ötletekből, de most, hogy megjelent a Definitive Edition (melyet PC-n ingyenes frissítés formájában kaptunk meg, a változások listája itt található), a cég alapítója, Swen Vincke szerint itt az ideje, hogy új projekt után nézzenek.
Vincke elmondta, hogy felmerült a további küldetések, karakterek létrehozásának lehetősége, de rengeteg munkát fektettek eddig is a Divinity 2-be, hiszen három éves vállalkozás, és ha az emberi élet hosszát nézik, óhatatlanul elgondolkodnak azon, hány ilyen fér bele. Úgy döntöttek hát, hogy folytatják a javítópatch-ek kiadását, de tartalmi frissítés már nem lesz, továbblépnek, és valami újba kezdenek bele.
A Divinity: Original Sin 2 utolsó kickstarteres bejegyzésében megköszönték a rajongók támogatását a fejlesztés során. A leírtak alapján az is valószínű, hogy bármit főznek a Larian boszorkánykonyhájában, nem kell túl sokáig várnunk arra, hogy megtudjunk róla valamit.