Nagyon elégedett a Capcom a Ninja Theoryval

A Capcom és a Ninja Theory között remekül sült el a partneri kapcsolat, a DmC fejlesztése harmonikus élmény volt.

Nagyon elégedett a Capcom a Ninja Theoryval

A Capcom amerikai producere, Alex Jones elárulta, a fejlesztés alatt nagyon jól egymásra talált a japán vállalat és a Ninja Theory, a kettejük erősségei pedig remekül kiegészítik egymást. Jones elmondta, szerencsére ebben a japán részlegnek is nagy szerepe volt: más kiadó esetében lehet, hogy csak véletlenszerűen megjelent volna három japán fazon a fejlesztőknél, elkezdték volna kioktatni őket, és az egész nagyon rosszul sült volna el. A Capcom azonban nem így cselekedett, és nagyon nyíltan közelítettek a stúdió felé: "Tudták, hogy mi az, amit a Ninja Theory jól csinál, a fejlesztők pedig tudták, hogy a Capcom mögött 30 évnyni akciójátékos tapasztalat áll, így valószínűleg ha mondanak valamit, akkor hallgatniuk kellene rá."

Mikor Jonest arról kérdezték, miért működik együtt a Capcom egyre több nyugati csapattal, és miért próbál kialakítani egy nemzetközi partneri szövetséget, elmondta, hogy egyszerűen túl kevés igazán jó független stúdió létezik, és ha találsz egyet, akkor arra le kell csapni, és lehetőleg minél több ideig megpróbálni együtt dolgozni vele. Ezen kívül a Capcomnak, és általában a nagy kiadóknak sosem lesz elég belső kapacitásuk arra, hogy megfelelő portfoliót tartsanak fenn kizárólag saját erőből. Jones szerint azonban fontos, hogy a stúdió és a kiadó hozzáállása passzoljon egymáshoz: a Ninja Theoryról tudták, hogy minőségi termékeket szállított eddig, a határidőket nagyjából betartva.

A másik oldalról a Ninja Theory kommunikációs vezetője, Dominic Matthews is megerősítette, hogy az együttműködés azért volt nagyon hatásos, mert mindkét fél más dolgokban erős. A Capcom hatalmas tapasztalatát az akciójátékokban tudták párosítani a fejlesztőcsapat történetmesélési, grafikusi és játékmenet-tervezési képességeivel. Ráadásul a Capcom oldaláról nagyon sok segítséget nyújtott számukra az előző pár rész nagyfőnöke, Hideaki Itsuno, aki a fejlesztés kezdetén gyakorlatilag fogta a kezüket. Hogy az eredmény milyen lett, az nemsokára kiderül, már csak párat kell aludni a teljes játék rajtjáig.

 

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward