Mi lesz az SWTOR 1.2-es update-ben?

Változások a crafting rendszerben, jobb játékosok által készíthető endgame felszerelés és gyorsabb bolygóközi utazás szerepel a márciusban várható újdonságok között.

Mi lesz az SWTOR 1.2-es update-ben?

A BioWare az endgame craftingot és új az companion táncokat emelte ki a legújabb Star Wars: The Old Republic patch tartalmából. A hivatalos SWTOR oldalon részletesen is beszámoltak arról, milyen újdonságokra számíthatunk.

Finomítások várhatóak a crafting rendszerrel kapcsolatban, és a Bioware igyekszik megbékíteni azokat, akiket kiakasztott, hogy a magas szintű PvE és PvP fegyverek és páncélok erősebbek, mint a játékosok által készíthetőek. Minden szakmát ki fognak bővíteni, hogy megfeleljenek a magas szintű játékosok elvárásainak is. Lehetőség lesz augmenteket készítésére is. A custom (narancsszínű) páncélokból is tudunk majd némi eséllyel erősebbet készíteni, így ezekre is kerülhetnek augment helyek. Minden szakmához lesznek új endgame receptek, a játékba kerülnek új színkristályok, ill. kibővítik és fejlesztik a felfedezések és a reverse engineering rendszerét is.

A változtatások között szerepel, hogy táncunkat össze tudjuk majd hangolni kísérőtársunkéval, és hogy utazás közben pár helyen kihagyhatjuk majd az orbitális űrállomásokat. "Megadjuk a lehetőséget a játékosoknak, hogy a bolygó felszínén a shuttle-tól közvetlenül a saját űrhajójukhoz juthassanak, nem kell az orbitális űrállomáson keresztülfutni a hajóhoz vezető zsilipig."

A patch érkezésének pontos dátumát még nem tűzték ki, de valamikor márciusban várható.

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward