Shop menü

MEGROHAMOZTÁK A KFC-KET A GENSHIN IMPACT RAJONGÓK, BE IS ZÁRTAK AZ ÉTTERMEK

Az emberek elkezdték hazahordani a díszletet is.
Török Roland
Török Roland
Megrohamozták a KFC-ket a Genshin Impact rajongók, be is zártak az éttermek

Tavaly a Genshin Impact hatalmas sikert aratott, a népszerűsége azóta is kitart és a miHoYo híres arról, hogy nem spórol a játék marketing költségein. Mi mással lehetne hát kicsit megmozgatni a játék rajongóit, mintsem rászabadítani őket a kedvenc gyorséttermük alkalmazottjaira.

Március elejétől kezdődően a kiadó és a KFC egy közös kollaboráció keretében várta a vásárlókat Kínában. Az éttermek Genshin Impact díszítést, reklámanyagokat és posztereket kaptak, ami igencsak vonzóvá tette a játék rajongói számára az akcióban részt vevő helyszíneket. Ha pedig a vásárlók egy bizonyos kosarat kértek a pultnál, illetve teljesítettek egy feladatot, akkor egyedi Genshin Impact kitűzővel, illetve játékon belül ajándéktárgyakkal gazdagodhattak.

Ezeknek a jutalmaknak a megszerzéséért a vásárlóknak oda kellett menniük az étterem egy dolgozójához és azt kiáltani nekik, hogy „Találkozzunk egy másik világban, élvezd az ízletes ételeket!”.

A zseniális elképzelés ott bukott el, hogy a Genshin Impact rajongóinak száma csak Kínában több tízmillió fő és aligha ilyen tömegekre méretezték a KFC éttermeket. Az emberek úgy rohamozták meg azokat, mintha éppen bezárna néhány hétre a kedvenc bútoráruházuk a karanténhelyzet miatt.

A kínai fórumokon sorban osztják meg az éttermekben uralkodó káoszt. Egymás után számolnak be arról is, hogy a vendégek elkezdték ellopni a dekorációt és egyszerűen a felfordulás közepette kisétáltak az ember nagyságú karakter díszletekkel.

Nem véletlen tehát, hogy több városban a hatóság inkább bezáratta a KFC éttermeket, mert már nem lehetett mit kezdeni a rohammal és jelentős COVID-19 gócponttá alakulhattak.

Kínában a koronavírus helyzet viszonylag kontroll alatt van, így bizonyos szinten engedékenyebbek az emberek mozgását illetően. Ez viszont már olyan veszélyes helyzet volt, ami beavatkozást kívánt.

Nem valószínű, hogy a miHoYo és a KFC marketing részlege hasonlóan zseniális ötlettel rukkolna majd elő a közeljövőben.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére