Shop menü

MÉG MINDIG NAGGYÁ LEHET TENNI AZ ANTHEMET

Az Electronic Arts vezérigazgatója is elismerte a játék problémáit, de bizakodó.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Még mindig naggyá lehet tenni az Anthemet

Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója beszélt az Anthem és a BioWare helyzetéről, amiben elismerte, hogy a cég a játékosok számára is kiábrándító volt az Anthem, azonban megígérte, hogy tovább dolgoznak rajta, és szerinte előbb-utóbb "valami igazán különlegessé és naggyá válhat".

Wilson szerint a legnagyobb kihívás az Anthemmel kapcsolatban az volt, hogy valahogy összehozzák egy játékba azt, amire emberek alapvetően számítanak a BioWare-től (tehát a hosszú, történetvezérelt műfajt), valamint a multiplayer loot-shootereket.

A vezérigazgató szerint a játékosok úgy alakították ki magukban az értelmi értékelést a játékkal kapcsolatban, hogy arra számítottak, hogy a történet mellett előbb-utóbb együtt tudnak majd dolgozni egymással. Sokaknál ez a 30-40 órás játékidőt követően jött el, amikor szembesültek vele, hogy valójában az Anthem multiplayer nem egészen működik jól. Wilson úgy véli, ezért sokan elárulva érezték magukat.

A Mass Effect Andromeda és Anthem sem felelt meg elvárásoknak, azonban ennek ellenére Wilson biztosított mindenkit arról, hogy a BioWare jövője biztonságban van. Az úriember Steven Spielberghez hasonlította a helyzetet: szerint nem minden Spielberg sikerül kiemelkedően, de a mozitermeket mégis mindig képes megtölteni.

Wilson ezen kívül rámutatott arra, hogy a közönség is megváltozott. Míg a régi motorosok az olyan játékokkal azonosítják a BioWare-t, mint a Baldur's Gate, azóta már érkeztek olyan generációk, akiknek ez nem mond semmit. Ez közönség egyik fele teljesen mást vár el a BioWare-től, mint a másik fele, és ezt nagyon nehéz összeegyeztetni, de Wilson szerint a közönség változásával elkerülhetetlen, hogy a stúdió is folyamatosan változzon.

"A BioWare csapatai minden nap úgy jönnek dolgozni, hogy hallgatnak a régi új játékosokra, és megpróbálják kielégíteni az igényeiket. Most éppen ez történik az Anthem esetében is" - mondta.

Az Anthemmel kapcsolatban egyébként úgy gondolja a vezérigazgató, hogy az alapok rendben vannak, így a játékvilág, a karakterek, és a karakterosztályok is érdekesek. Rámutatott, hogy az Anthemmel eleve nagyon hosszú távra terveztek, akár tíz évig is futhat a játék, és ez alatt folyamatosan változni fog.

"Ha így gondolkozom, akkor a rajt ugyan nem volt az igazi, de a csapat folyamatos munkájának köszönhetően előbb-utóbb kisül majd belőle valami nagyszerű. A csapataink mindig demonstrálják, hogy képesek kiemelkedő munkára".

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére