Dean Hall, a Day Z alkotója fontolgatja, hogy konzolokra is megjelenteti játékát, már ha minden jól megy a PC-s verzióval. "Természetesen, ha nem – nem jut eszembe jobb szó - b***uk el a PC-s megjelenést, akkor szinte biztos, hogy lesz konzol port. Tudom, hogy sok embert zavar, vagy bosszant a dolog. Nem vagyok konzol játékos, PC-s vagyok, de nem hiszem, hogy ez feltétlenül ártana a dolgoknak."
Hall nemcsak fontolgatta a dolgot, hanem már bele is kezdett a megvalósításba, találkozott a Sony képviselőivel, akiknek tetszett az ötlet. "Úgy tűnik ez a fajta játék érdekli a Sony-t, most már csak várnunk kell, és meglátjuk, mi lesz. Találkoztunk és tárgyaltunk a Sony képviselőivel, és egyértelműen érdekli őket a dolog."
A DayZ eredetileg tavaly decemberben jelent volna meg, de még sokáig nem fogjuk a végleges verziót látni belőle, az alfa legkorábban júniusban jöhet ki. Hall leginkább a kliens-szerver architektúra tökéletesítésén dolgozik, elsősorban a játék hackelhetőségét akarja kizárni (ez volt a csúszás legfőbb oka), másodsorban a lagot igyekszik minimalizálni, közben lassan elkezdi kiküldeni az alfa kulcsokat is, első menetben mindjárt 50 000-et.
A zombi focit fordított kapuval játsszákKapcsolódó cikkeink: