Következő generációs konzolokra készül az Observer

A három éve megjelent alkotás ugrik egy generációt.

Következő generációs konzolokra készül az Observer

A Blooper Teamnek olyan kiváló horrorjátékokat köszönhetünk, mint a Layers of Fear, valamint a Blair Witch, de ők hozták el nekünk 2017-ben a nagyon szuper horrorisztikus sci-fit, az Observert is. A stúdió egy ideje már csigázza felfelé az érdeklődést egy új projekttel kapcsolatban, amiről csak annyit tudtunk korábban, hogy köze van az Observerhez, konkrétumok azonban nem derültek ki.

Az Observer helyszíne a lengyelországi Krakkó egy futurisztikus, cyberpunkos verziója volt, melynek keretein belül a játék egy sci-fi horroros, nyomozós történetet mesélt el. A főszereplő egy Daniel Lazarski nevű nyomozó, akit az azóta már elhunyt Rutger Hauer szinkronizált, és a célja a saját gyerekének a megtalálása volt.

A játék kifejezetten sikeres volt és a kritikusok is szerették, így nem csoda, ha a Blooper Team nem akarja még teljesen elengedni. Először januárban hallhattunk róla, hogy egy új projekt készül az Observer kapcsán, az pedig már akkor egyértelművé vált, hogy a helyszín és a történet középpontjában álló gonosz cég is marad, és előkerült a főszereplő (Daniel) neve is.

Most azonban egy új kedvcsinálót is kaptunk, és kiderült, hogy a játék Observer System Redux néven készül kifejezetten a következő generációs konzolokra, így tehát PS5-re és Xbox Series X-re (meg vélhetően PC-re). A név alapján mindenesetre egy feltuningolt, kibővített anyagra számíthatunk, nem pedig egy teljes újdonságra, de ezzel kapcsolatban konkrétumokat még nem árul el a stúdió.

A játékot eredetileg körülbelül 30 ember készítette az Unreal Engine 4 segítségével, ami abból a szempontból lehet jó hír, hogy információink szerint ez a motor az egyik első volt, amit már nagyon korán felkészítettek a következő generációs konzolokra, és probléma nélkül futnak vele játékok a devkiteken. Hogy mást ne mondjunk, a szintén Unreal Engine 4-et használó Gears of War 5-öt az Epic segítségével mindössze pár nap alatt sikerült átültetnie a Microsoftnak az Xbox Series X-re, és mindenféle extra optimalizáció nélkül is kiváló teljesítményt kaptak, még alapos grafikai tuning után is.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap