Komoly változások jönnek a Titanfall 2-ben

Nem voltak éppen pozitívak az első visszajelzések, így a készítők változtatnak néhány dolgon a megjelenésig.

Komoly változások jönnek a Titanfall 2-ben

A hétvége során először próbálhatta ki a nagyközönség a Titanfall 2-t, ami ezúttal PC és Xbox One mellett már PS4-en is elérhető lesz. Meglepő módon azonban a visszajelzések nem voltak éppen pozitívak, sőt, éppen ellenkezőleg. A Redditen például az egyik legnagyobb, a témával foglalkozó topic neve az, hogy "A Titanfall 2-t olyan, mintha azok az emberek tervezték volna, akik utálták az eredetit".

A Respawn kifejezetten más irányba akarta elvinni a Titanfall 2-t. A mozgást lelassították, hogy a tűzharcok kevésbé legyen kaotikusak (és végső soron közelebb kerüljön az egész a Call of Dutyhoz), valamint a titánokat most már nem egy időzítő alapján kaphatja minden játékos, hanem az adott játékmód céljainak végrehajtásáért. Alapvetően érthető, mit szeretett volna elérni a Respawn, csak éppen úgy látszik, hogy ez nem jött be.

Sokan úgy gondolták, hogy ilyen közel a megjelenéshez már igazából nincs remény érdemi változásokra. Úgy tűnik azonban, hogy ez a gondolat téves, a Respawn ugyanis most közölte, hogy a visszajelzések alapján módosítanak több dolgon is. Először is, felgyorsítják a falon futás és a levegőben mozgás sebességét, vagyis falon futás közben az első részhez hasonló gyorsulást érhetünk majd el. Ezen kívül a titánokat is megkaphatjuk majd bizonyos idő elteltével, habár továbbra is az a leggyorsabb módja a megszerzésüknek, ha a játékmód feladatai szerint játszunk.

Ezzel együtt azonban jelenleg nincs hír a másik két, jelenleg negatívnak tűnő dologról. Az egyik, hogy már nem a klasszikus módon semlegesíthetjük a titánokat, hanem azokból kilophatjuk az akkumulátorokat, és átadathatjuk azokat a barátságos titánoknak - sokak szerint ez túlságosan leegyszerűsíti a játékot, és feltűnően gyengévé teszi a titánokat, illetve a köréjük épülő játékmenetet.

Ezen kívül sok kritika érte a technológiai tesztben szereplő Homestead pályát is, ami viszonylag nagy és sok szabad teret kínál, ami azt jelenti, hogy viszonylag nehezen lehet kihasználni a Titanfall egyik lényegének számító mozgáskultúrát.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward