Komoly frissítést kap a next-gen konzolokra a No Man’s Sky, de ebből a PC is profitál

Az előző generációhoz képest szinte minden területen nagy fejlődés várható.

Komoly frissítést kap a next-gen konzolokra a No Man’s Sky, de ebből a PC is profitál

A Hello Games bejelentette, hogy az érkező 3.10-es patch segítségével az új konzolokon is natívan fut majd a No Man’s Sky, azonban itt nem álltak meg. Az utóbbi években elképesztően kikupált és tartalommal alaposan megtömött játékot fel is tuningolják PS5-re és Xbox Series S|X-re, az elvégzett optimalizációs munkából pedig a PC is profitál majd, amire hamarosan visszatérünk.

Azonban először jegyezzük meg, hogy a No Man’s Sky kereken 4K-s felbontásban és 60fps-sel fut majd PS5-ön és Xbox Series X-en, míg a Series S-en választhatunk majd nagyobb felbontás és 30fps, vagy alacsonyabb felbontás és 60fps között. Az ígéretek szerint a töltés minden új konzolon brutálisan gyors lesz, a warpolás sebessége tízszeresére növekszik, és a PS5-ön gyakorlatilag teljesen elbúcsúzhatunk majd a töltőképernyőktől.

Szintén előrelépés a jelenlegi generációhoz képest, hogy az új konzolokon már támogatott a 32 fős multiplayer is.

A PS5-ös tulajdonosok örülhetnek majd annak, hogy a No Man’s Sky ki fogja használni az új haptikus kontrollert, a 3D-s hangzást, és továbbra is menni fog a PS VR. Fontos megemlíteni, hogy a mentések átvihetők lesznek a konzolgenerációk között, és a frissítés minden meglévő tulajdonosnak ingyenes lesz.

Az új generációs konzolokon alaposan megnövelték a renderelés minőségét, és ezzel párhuzamosan a PC-s Ultra beállítások is javultak: a részletesebb fű, növények, sziklák és egyéb tárgyak már messzebbről jelennek meg, mint ahogy a környezetben található növények és egyéb "kiegészítő" apróságok sűrűsége is növekedett. De itt nem álltak meg, és növelték a különböző tereptárgyak és növények geometriai részletességét és a textúrák minőségét.

Fontos, hogy az új konzolokon lekerült minden limit a bázisépítésről, így a jelenlegi generációval szemben tényleg szabadon engedhetjük a képzelőerőnket.

A készítők hangsúlyozták, hogy minden platformon alapos optimalizációt végeztek, így mindenki jobb teljesítményre számíthat. Ezen kívül javítottak számos dolgok, például az űrharcok "érzetén", a kezelőfelület bizonyos pontjain, a kameraeffekteken, és kigyomláltak egy rakás bugot is.

Neked ajánljuk

Kiemelt
Csak gépösszerakó
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap