Kojima szívesen fejlesztene VR-ra, de nincs elég ideje

A német Rocket Beans Gaming egy interjú keretében érdeklődött a legendánál VR témakörben, aki készségesen válaszolt is a kérdésre.

Kojima szívesen fejlesztene VR-ra, de nincs elég ideje

Alig párat kell már aludnunk a Metal Gear atyjának, Kojima Hideo legújabb alkotására, a Death Strandingre várva, amit a PlayStation 4 tulajdonosok már november 8-án, a PC tulajok pedig jövő nyáron a kezükbe vehetnek. Addig is, amíg kiderül mi lesz a következő projektje, aktuálissá vált a kérdés, hogy nem érdekelt-e egy VR játék létrehozásában, hiszen alig két hete kapott egy Valve Indexet ajándékba természetesen a Valve-tól.

A Rocket Beans VR-ral kapcsolatos kérdésére azt válaszolta, hogy ő maga nagyon érdeklődik a dolog iránt és pont előző nap hozta fel példának egy beszélgetésben, hogy több, mint száz éve egy keretbe zárva fogyasztjuk a médiatartalmakat és a VR-ban ettől mentesül az ember, szóval határozottan nagyon érdeklődik a lehetőségek iránt, de jelenleg nincsen rá semmi ideje. Szerinte a VR következő nagy lépése nem feltétlenül a játékokban lesz, hanem az oktatás, a művészet és a szimuláció lehetőségeit kihasználva fog igazi áttörést elérni.

A most következő öt évben a legnagyobb dolog a streamelt játékok lesznek, de szerinte ezek a szolgáltatások nem érik utol a VR-ban rejlő potenciált és most éri meg VR-ra fejleszteni.

A teljes interjú természetesen végig nagyon érdekes. Arra a kérdésre, miszerint az AAA videojáték fejlesztés lehetséges-e a gamer iparban jellemző kemény túlóra nélkül, azt válaszolta, hogy ez egy nehéz kérdés. Ha kellően motiválni tudja az embereket különböző dolgokkal, hogy folyamatosan tudjanak gondolkozni egészen a reggeli ébredés pillanatától, akkor nincs gond. Nem az a lényeg tehát, hogy sokat legyenek a stúdióban, hanem az eredmények, amik a gondolatok végén megszületnek. Jelenleg amúgy náluk viszonylag kevesen túlóráznak.

Az interjú eleji kérdésre, hogy szokott-e jutni ideje a sok utazás és fejlesztés mellett más játékokkal játszani, azt válaszolta, hogy a saját projektjein kívül nem igazán, ezért próbálja a nagyobb címeket streameken keresztül figyelemmel kísérni. A legutóbb játék, amivel volt ideje foglalkozni az az Inside volt.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap