Kihagyhatták volna Kratost az új God of Warból

Cory Barlog elárulta, hogy a csapata alaposan lázadt a főszereplő ellen.

Kihagyhatták volna Kratost az új God of Warból

Habár Kratos és a God of War neve egybeforrt, a fejlesztőcsapat mégis gondolkozott rajta egy darabig, hogy az új részből kihagyják a hírhedt főszereplőt. A csapat úgy érezte, hogy az anti-hős már inkább necces lehet a mai világban, ezért alaposan fontolgatták, hogy lecserélik.

"A fejlesztés elején többet is azon a véleményen voltunk, hogy meg kell szabadulnunk Kratostól. Azt mondták, hogy idegesítő, és nem használhatjuk többet." - mondta Cory Barlog, a játék direktora. Szerinte annak volt értelme 2005-ben, hogy Kratos egy igazi anti-hős, hiszen akkor az ilyen jellegű karakterek még ritkák voltak a játékokban. Akkor annak is volt értelme, hogy úgy tervezzenek meg egy főszereplőt, hogy direkt ne legyen kedvelhető, azonban három főepizód után a csapat egy része úgy vélte, hogy ez a dolog kifogyott a szuszból.

A csapat szerint a God of Warban a mitológia sokkal fontosabb, mint a főszereplő, és nem kéne, hogy az utóbbi határozza meg a játék sorsát. "Kratos nem egyenlő a God of Warral, hanem a God of War egyenlő a görög mitológiával. A brigád tényleg nem szerette a karaktert, és újat akartak helyette. Elég sok időbe került meggyőzni őket, hogy mégis jó ötlet lenne őt használni" - mondta Barlog, hozzátéve, hogy ő mindig is azon a véleményen volt, hogy nagyon érdekes sztorit lehetne írni egy ilyen főszereplő megváltásáról.

Kratos persze a fia, Atreus miatt igyekszik megváltozni, ő szolgál morális iránytűként és visszafogó erőként a főszereplő számára. Azonban a csapat körében az sem volt népszerű, hogy Kratosnak legyen egy gyereke, így ez is majdnem kimaradt a játékból. A Sony Santa Monica veteránjai attól tartottak, hogy Atreus berakásával az egész játék egy nagy "kísérgetős küldetéssé" válik, azonban Barlog rámutatott, hogy a The Last of Us készítői nagyon jól megoldották ezt a dolgot. Mindössze néhány egyszerű szabályt kellett megalkotni, hogy a játékos ne érezze tehernek a társat.

Aztán a fejlesztés közepén az animátorok és a programozók is lázadozni kezdtek Atreus ellen, ugyanis alig fért bele a költségvetésbe és az időbe, hogy létre tudják hozni őt. Így még ekkor is felmerült, hogy kivágják a játékból, és Barlog írt is egy olyan verziót a történetből, amiben a fiú nincs benne, ezt azonban formálisan sosem mutatták meg a menedzsmentnek.

Barlog elmondta, hogy Kratos újraalkotását és Atreus bevételét a filmipari tapasztalatai ihlették, főleg az, amikor együtt dolgozott Sam Mendes rendezővel. Akkor jött rá, hogy a készítő részéről kell valamilyen személyes kapcsolat minden játékba, mert ha ez nincs meg, az át fog jönni a játékosoknak. Elmondása szerint neki ez a személyes kapcsolat a saját fia megszületése volt, amit a legnagyobb dolognak tart az életében.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap