Az Nvidia összesen nem kevesebb, mint kilenc újabb játékkal bővítette a DLSS támogatással felvértezett címek körét, ami a GeForce RTX tulajdonosok számára mindenképpen jó hír, hiszen a DLSS technológia jóvoltából olyan felbontáson is játszhatóvá válik az adott cím, amilyenen natív felbontás mellett alacsonyabbak az FPS értékek. A DLSS a Tensor magokban rejlő lehetőségeket kamatoztatja, méghozzá úgy, hogy egy előre tréningezett neurális hálózat segítségével az alacsonyabb felbontást képes jó képminőség mellett felskálázni, így a GPU magasabb FPS értékek elérésére képes, mint normál esetben.
A friss közlemény alapján újabb 9 játék került fel a DLSS támogatással ellátott játékok közé, így most már a No Man's Sky, az AMID EVIL, az Aron's Adventure, az Everspace 2, a Redout: Space Assault, a Scavengers, illetve a Wrench esetében is elérhetőek a technológia által kínált előnyök. Ráadásul a DLSS most először VR Headseteken elérhető játékok alatt is elérhetővé válik, aminek a No Man’s Sky, az Into The Radius, illetve a Wrench rajongói egyaránt örülni fognak.
A DLSS segítségével magasabb részletességet állíthatnak be a játékosok, mint alap esetben, plusz a Ray-Tracing támogatást is engedélyezhetik az AMID Evil, a Redout: Space Assault, illetve a Wrench alatt. Jelenleg már 50 játék alatt érhető el a DLSS támogatás, amelyek között indie címek éppúgy jelen vannak, mint „AAA” kategóriás játékok.
A gyártó néhány belsős tesztet is készített, amelyek megmutatják, mekkora előrelépést hozhat a DLSS a normál üzemmódhoz képest. A tesztek alkalmával egyébként RYZEN 9 5950X processzort használtak, méghozzá 32 GB-nyi fedélzeti memóriával karöltve, természetesen 64-bites Windows 10 operációs rendszer alatt.
Az új címek tehát az alábbiak:
- AMID EVIL
- Aron's Adventure
- Everspace 2
- Metro Exodus PC Enhanced Edition
- No Man's Sky
- Redout: Space Assult
- Scavengers
- Wrench
- Into The Radius VR