Fagyos lesz a tenger a Subnautica világában
A Subnautica: Below Zero a kiváló vízalatti sci-fi túlélőjáték folytatása, mely ugyanazon a bolygón, de egy másik zónában kínál kalandokat, az eredeti események után.
A fejlesztő Unknown Worlds közlése szerint a Below Zero hasonló utat jár majd be, mint elődje. A korai hozzáférés január 30-án indul a Steamen, az Epic Store-ban és a Discord boltjában, de az early access-verzió hangsúlyozottan nincs készen, tele van hibákkal, csiszolatlan, rosszul fut, és hiányos. Az early accesst nem a pénz miatt tervezték, visszajelzésekre van szükségük.
A stúdió élőben közvetíti majd az indulást a Twitch-en és a YouTube-on.
Washingtonba megy az American Truck Simulator
Washington állam az USA vezető fakitermelője, itt termesztik a legtöbb almát, szőlőt és krumplit, de az élelmiszeripar is sok terméket készít. Nem hiányoznak a kézműves cégek, a szoftverfejlesztők (mint a Valve), és itt van a járműveket gyártó Kenworth otthona.
A játék legújabb DLC-je folytatja az államról államra haladó terjeszkedést, mely összeköti a kiegészítők helyszíneit, például teljesen végigjárhatjuk majd a 101-es utat, ami a nyugati parttól egészen Kaliforniáig húzódik, 1500 mérföldön át.
A megjelenést erre az évre tervezik.
Windows XP, Vista és DS9 Path of Exile nélkül
A Grinding Gear Games bejelentette, hogy a következő frissítéstől a Path of Exile nem támogatja majd a Windows XP-t és a Vistát. Az ezeket a rendszereket használó játékosok a felhasználói bázis egytized százalékát teszik ki, a Microsoft, a Steam és más játékcégek már régóta meghozták a döntést, a lépés pedig fontosabb feladatok számára szabadítja fel a technikai erőforrásokat.
Megszűnik a DirectX 9 támogatása is, főleg, mert erre amúgy is a két operációs rendszerhez volt szükség. Sokan ugyanakkor azért használták a DX9-es verziót, hogy kikapcsolhassák az árnyékokat, melyek fontos részei a környezetnek, nélkülük teljesen más az élmény. Az új DX11-es megoldás jobban teljesít majd bekapcsolt árnyékokkal, mint a DX9 árnyékok nélkül.
2019-ben is bővül a Don’t Starve Together
A fejlesztő Klei Entertainment közzétette az idei roadmapet a játékhoz. Sok dolgot terveznek, például kicsit ritkábbak lesznek a különleges eventek, nagyobb lesz a világ, és átdolgozzák a régebbi karaktereket, mindezt ingyenesen. Új szereplők is lesznek, de ezek fizetős DLC formájában érkeznek.
Az eventek, mint a Forge arénás harcok nagyon sok ideig készültek, és drága volt a futtatásuk is a szerverek szempontjából, viszont legalább sok játékost hoztak. Ezentúl egyetlen nagy esemény helyett több apróság lesz: új élőhelyek várhatóak néhány havonta, tele furcsa lényekkel, áprilistól kezdve.
A felfrissített karakterekre márciusban számíthatunk, Winona lesz az első. Az új szereplők 5-6 euróba kerülnek majd.
Videósorozatot indított a Riot
Ha videójátékokat készítő művészek szeretnétek lenni, a Riot Games filmecskéi adhatnak ehhez egy általános, alap-áttekintést a különböző területekről, amikbe belevághattok.
A lejátszólista itt található, az egyes részekben szó esik például a művészeti vázlatokról, a karakteranimációkról, a hangdizájnról, a kezelőfelületek megalkotásáról, és még sok minden másról is, tíz epizódon át.
Erdei tündérmese a She and the Light Bearer
Részben point-and-click kaland, részben zenei album, részben gyerekkönyv, részben vers, részben tündérmese – ez mind a Mojiken Studio új játéka.
A sztori alapját indonéz történetek adják, hőse pedig egy szentjánosbogár, aki felfedezi az erdőt, fejtörőket old meg, mindezt csodaszép környezetben.
A She and the Light Bearer a Steamen érhető el, az itch.io-n találtok hozzá egy demót.
Megjelent a Pikuniku
A cuki pacnilényes platformjáték egy még cukibb, fergeteges trailert kapott az alkalomra, melyben egy álom fordul eléggé bonyodalmasra. Itt még a szörnyikék is rettentő aranyosak…
A Pikuniku a Steamen, az itch.io-n, és a GOG-on vásárolható meg, de az Amazon/Twitch Prime előfizetői ingyenesen bezsákolhatják február 28-ig. Ja, Nintendo Switch-en sem maradunk ki a jóból.
Utazz át Kínán!
A Just Add Oil Games játékában, a Road to Guangdongban a kilencvenes évek Kínáját autókázza be Sandy nevű kocsijukban Guu Ma és unokahúga, Sunny.
Sandy nem mai gyerek, de imádott családi érték, így a tökéletes jármű az ország bejárásához. Útközben persze folyamatosan karbantartásra és javítgatásokra szorul, de milyen lenne egy road trip műszaki problémák nélkül?
Sunny és nagynénje újra kapcsolatba szeretne lépni a rokonokkal, mert a lány megörökölt egy éttermet, és segítség kell ahhoz, hogy megmenthesse. A párbeszédek tele lesznek fejtörőkkel és döntési helyzetekkel.
A korai hozzáférés május 16-án indul a Steamen, a fejlesztők nagyjából 2-3 hónaposra tervezik. Kezdésként az első fejezetet kapjuk meg, a stúdió főleg a vezetési élményen, a forgalmon, és az autószerelésen szeretne dolgozni.
Csempészek leszünk a SmuggleCraftban
A Happy Badger Studio játékának színpompás világában nagyon korlátozottak az utazási és kereskedelmi lehetőségek, így az olyan áruk, mint a friss gyümölcs nagyon kapósak. Csempészként az a feladatunk, hogy elkerüljük a hatóságokat, és segítsünk a lakosoknak.
Járművünk testreszabhatóságához számtalan lehetőséget kapunk, a történet pedig akár a széteső világ összerakásának felelősségét is a vállunkra teheti, ha akarjuk.
A SmuggleCraft február 3-ig féláron, csak négy euróért kapható a Steamen, de PlayStation 4-en is elérhető.