A StarCraft 2 júliusban ünnepelte a 10. születésnapját, és ekkoriban egy hatalmas nagy frissítéssel készült a Blizzard a közösségnek. Ennek tartalma leginkább a modok támogatásával kapcsolatos, a közösség tagjai kezébe nagyobb kreatív szabadságot kívántak adni, hogy tényleg olyan játékot és tartalmat gyárthassanak, amilyet csak akarnak a jövőben.
Ez a lépés természetesen nem volt véletlen, hiszen a Blizzard StarCraft 2 csapata így kívánt további évekre való tartalmi muníciót biztosítani a közösség számára. Pár hónappal később a Blizzard teljesen várható módon be is jelentette, hogy a jövőben bár apróbb igazítások várhatóak a játékhoz, részükről a tartalmi frissítés ezennel leáll.
Ez a fajta hozzáállás már régóta érezhető volt a StarCraft 2 játékkal kapcsolatban, az évfordulós frissítésen kívül régóta nem kapott már érdemi változtatást. A játék nagyon idős és a Blizzard tényleg mindent megtett, hogy próbálja az aktív játékosbázist egy bizonyos szinten tartani és elodázza az elodázhatatlant. Ingyenessé vált az árkád, majd a játék, később a sztori egy része is, érkeztek a co-op parancsnokok is, viszont mindenki számára egyértelmű volt, hogy a MOBA játékok letarolták az RTS piacot, így a StarCraft 2 nem folytathatja örökre az életútját egy League of Legends vagy DOTA 2 szintű élő szolgáltatásként.
A fejlesztők ennek ellenére a StarCraft 1. részéhez hasonlóan továbbra is támogatással látja el a játékot és az e-sportnak se állnak útjába. Ha pedig valami hiba ütné fel a fejét vagy egyensúly változtatásra lenne szükség, akkor a csapat készen áll, hogy közbeavatkozzon.
Részükről pedig elkezdenek gondolkodni a StarCraft univerzum jövőjéről, ami innentől kezdve bármi lehet. Végül pedig megköszönik, a szerintük a valaha volt leg elhivatottabb, kreatívabb és elkötelezett közösségnek a támogatását.