Google Stadia - fontosak az exkluzívok, de...

Google Stadia - fontosak az exkluzívok, de...

Jade Raymond, aki korábban a Ubisoft és az Electronic Arts berkein belül is vezetett stúdiókat, már egy ideje a Google-ön belül építi fel a saját játékfejlesztő részleget, és vezeti az exkluzív címeket gyártó csapatokat. Most Raymond elmondta, hogy gyakorlatilag minden évben lehet majd számítani Stadia-exkluzív játékokra, de jelenleg nem ez a fő prioritás.

Mint elmondta, elsőként a third-party játékok élveznek prioritást, mint a Red Dead Redemption 2 és az Assassin's Creed Odyssey, melyeknek minél nagyobb számban és minél hamarabb fel kell kerülniük a rendszerbe. Utána jönnek a second-party címek, melyek gyakorlatilag olyan külsős fejlesztésű, többségében indie anyagok, melyek kizárólag Stadiára jelennek meg.

Végül aztán belendülnek majd a belsős fejlesztésű exkluzívok is, ezekhez azonban több idő kell. Raymond szerint nem feltétlenül kell majd mindenre 4-5 évet várni, már korábban is láthatunk majd belsős fejlesztésű exkluzívokat, melyek már ügyesen használják majd a cloud lehetőségeit, azonban ahhoz, hogy igazán megmutassák, milyen egyedi lehetőségek rejtőznek a felhős-streamelős játékokban, sok évre lesz szükségük.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap