Godus – egy újabb Molyneux projekt

Istenjáték. Kickstarter. Molyneux. Anyám.

Godus – egy újabb Molyneux projekt

"Godus happening on Kickstarter" – olvashatták azok, akik ma ránéztek a Curiosity kockájára, amely az istenszimulátor műfaj újjászületését is hirdeti a mostani sokadik rétegén, melyet a világ munkahelyeken unatkozó népessége még mindig lelkesen bontogat.  Nem véletlen, hogy most jelentek meg ezek a feliratok az imígyen reklámfelületnek használt kockán, a Curiosity most érte el ugyanis a 2 milliomodik felhasználót, aki kíváncsi volt, mi ez a hülyeség, amit a többi 1 999 999 kolléga nézeget és bökdös fáradhatatlanul.

Peter Molyneux még anno 1989-ben saját cégével, a Bullfroggal együtt alkotta meg a méltán népszerű Populoust, amelyet sokan tekintenek az istenszim műfaj első PC-s darabjának. A Bullfrog és Molyneux karrierje innentől kezdve felfelé ívelt, elkészítették a szintén népszerűvé vált Dungeon Keepert. A Bullfrogot aztán magába olvasztotta saját kiadója, az EA. Molyneux pár évig EA elnökhelyettesként és konzultánsként tengette életét, aztán gondolt egyet és megalapította a Lionhead Studiost, hogy elkészíthesse következő istenszimjét, a Black & White-ot, amelynek fejlesztési költségeiből 6 millió dollárt ő maga állt. A játék sok érdekes ötletet tartalmazott, de nem tudott megfelelni az elvárásoknak. A Lionhead később a Microsoft tulajdonába került, ahol Molyneux kreatív igazgató lett. Ezután Fable-játékokat készített, egészen addig, amíg ott nem hagyta a céget, hogy megalapítsa legújabb saját stúdióját, a 22canst. (tippünk szerint őket az Activision fogja bekebelezni).

Molyneux és csapata most Kickstarter projektet indított egy vadiúj istenjátékra, amelynek elkészítéséhez 450 000 Fontot szeretnének összegyűjteni. A játék PC-re és mobilokra és táblagépekre jönne ki, a kitűzött megjelenési dátum 2013 szeptember.

"A Populous 22 éve jött lére, és úgy gondoljuk, hogy a mai napig nem született olyan darab, amely a közelébe érne annak az isteni hatalomnak, amelynek élményét a játék nyújtotta. Ezt az élményt szeretnénk újra megalkotni."

"A Godus a Populousból ismert hatalmat, növekedést és méreteket kombinálná a Dungeon Keeperből megismert részletes építkezéssel és multiplayer izgalmakkal és a Black & White intuitív kezelőfelületével és technikai újításaival. Az eredeti Populous még a 8-bites korszakból származott, de a Godus a világ legmodernebb technológiáit fogja alkalmazni."

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward