Ezer dollárt ad az It Takes Two fejlesztője, ha megunjuk a játékot

Habár valószínűleg csak viccel, de azért merész kijelentés.

Ezer dollárt ad az It Takes Two fejlesztője, ha megunjuk a játékot

Josef Fares, a Hazelight stúdió fejese már korábban is azzal szerzett nevet magának, hogy amellett, hogy jó játékokat készít, rendkívül hangos és mindenféle (elsőre) furán hangzó dolgot mond. De azt legalább meggyőzően. Persze, a Brothers: A Tale of Two Sons remekül sikerült, de a stúdió legutóbbi anyaga, a Way Out már közel sem aratott ekkora sikert, így némileg bátornak hangzik az, amit Fares a most aranylemezre került új játékuk, az It Takes Two kapcsán mondott.

"Azt biztosan tudom garantálni az It Takes Two kapcsán, hogy nem lehet belefáradni és beleunni. Ezt nyugodtan idézhetitek, kitehetitek főcímbe, vagy akármi, de szó szerint ezer dollárt adok bárkinek, aki azt mondja, hogy belefáradtam a játékba, mert nem képes semmivel meglepni. Ezer dollárt! Mindenkinek, aki ráun! De csak akkor, ha tényleg őszintén mondják" - nyilatkozta Fares.

Azt persze be kell látni, hogy Fares mindig is értett hozzá, hogy a viszonylag kicsi stúdiója által készített, relatíve alacsony büdzséből készült játékait ügyesen reklámozza.

Az It Takes Two egyébként marad a stúdió bejáratott talaján, legalábbis abban a tekintetben, hogy ez is a kooperatív játékra összpontosít. Ezúttal egy házaspár két tagját alakítjuk, akik egy platformer anyag keretein belül próbálják meg valahogy újra visszahozni a tüzet a kapcsolatukba. Ami ezek szerint annyira rendkívül érdekes lesz, hogy abba sem lehet majd hagyni.

Mivel Fares azért hajlamos elég meredek dolgokat mondani, nem valószínű, hogy ezt az ezer zöldhasút számon lehet majd rajta kérni, de azért mondott ezen kívül érdekes dolgokat. Például, hogy megdöbbent azon, hogy a Way Outot csak a játékosok 51%-a fejezte be, ami egyébként egyáltalán nem egy rossz szám a mai világban, ám az úriember szerint ez mégsem okés.

"Valahogy megoldást kell találnunk a problémára, hogy az emberek nem fejezik be a játékainkat. Ha belegondoltok, ez nagyon beteg dolog, főleg azért, mert így a fejlesztők és a kiadók arra koncentrálnak, hogy a játék első fele minél jobb legyen, mivel pontosan tudják, hogy a játékosok többsége csak ezt látja majd" - vélekedik az úriember.

Fares és a csapata egyébként továbbra is kitart az Electronic Arts mellett, mint külsős csapat, aminek a kiadó segít világra hozni a játékait. Ahogy korábban fogalmazott: "Hihetetlen jó támogatást adott az Electronic Arts, úgyhogy egyértelmű, hogy maradunk. Nálam egy dolog számít, bármilyen kiadóval is dolgozom együtt: tiszteletben tartom a pénzügyi dolgaikat, de a kreatív víziómba senki nem szólhat bele, ez a legfontosabb. Az Electronic Arts ezt tiszteletben tartja."

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
0% THM
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap