Éveket késhet az Everwild, újra kellett indítani a fejlesztést

Rögtön azután, hogy a korábbi kreatív igazgató távozott.

Éveket késhet az Everwild, újra kellett indítani a fejlesztést

Történetünk onnan indul, hogy mint kiderült, még tavaly távozott a Rare-től az Everwild kreatív igazgatója, Simon Woodroffe. Később a Microsoft és a Rare fejese, Craig Duncan megköszönte az úriember munkáját, és azt közölték, hogy a fejlesztés jó kezekben van, semmi miatt nem kell aggódni. Azonban ha egy játék kreatív igazgatója távozik, az sosem jelent éppen valami jót.

Mindenesetre Woodroff még 2012-ben csatlakozott a Rare csapatához, ahova a Sega kötelékéből érkezett, és kezdetben az egész stúdió kreatív igazgatójaként dolgozott, később azonban teljesen az Everwildra kezdett koncentrálni. Úgy értesültünk, hogy ez azért lehetett így, mert közben a Sea of Thieves szépen magára talált a veterán Gregg Mayles vezetése alatt, így azzal már nem kellett annyit foglalkozni.

Ezzel együtt maradt az Everwild fejlesztésén éppen így is elég remek szakember.

A művészeti igazgató, Ryan Stevenson felelős a vizuális irányvonalért, aki a Sea of Thieves csapatából jött át, a vezető dizájner pedig az a James Blackham, aki a Lionheadtől érkezett a Rare-hez. Ezen kívül ott van executive produceri pozícióban Louise O'Connor, aki információink szerint eleve a játék lelkét adta a koncepciótól kezdve.

"Sokat tanultunk a Sea of Thieves fejlesztése kapcsán, és nagyon szeretjük, hogy a játékosok együtt alkotják meg a saját történeteiket. Úgy gondolom, hogy az Everwild hasonlóan sikerül majd, egy olyan játékot igyekszünk alkotni, amibe mindenki alaposan belemerülhet, és varázslatosnak tűnik minden a játékos körül. Fő téma lesz a természet, és hogy mit jelent a természetben lenni, azonban még azért nem beszélünk erről részletesebben, mert egy rakás dolgot még nekünk is ki kell találnunk, és próbálkozunk különböző játékmenetbeli dolgokkal" - mondta a stúdióvezető.

Ezzel azonban nem árulta el a teljes igazságot. Megbízható belsős források alapján ugyanis most azt lehetett megtudni, hogy az Everwild fejlesztését újraindították a kreatív igazgató távozása után, ugyanis semerre nem tudtak haladni vele. Ennek megfelelően a játék megjelenése még éveket késhet, jelenleg a források szerint legkorábban is 2023-ban lehet számítani rá, de mivel akkor elég különböző cím jelenik meg a Microsoft stúdióitól, így nem kizárt, hogy 2024-re tolják át, főleg, ha ez még a fejlesztésnek is jót tesz, tehát több időre van szükségük a készítőknek.

Mindez persze egy kicsit szomorú, hiszen sokan vártak már a Rare készülő új szerepjátékra, ami a stúdiótól megszokott módon nagyon egyedinek és kreatívnak ígérkezik. Azonban úgy látszik, hogy a Rare rendszeresen megküzd a tényleges fejlesztéssel, ahogy azt például a Sea of Thieves esetében is láthattuk, ami ráadásul leginkább csak a megjelenést követő hónapokban vált igazán jóvá, amikor kiadták, még meglehetősen félkész volt.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap