A Xiaomi új viselhető kiegészítője minden korábbinál jobb lehetőségekkel szolgál, miközben továbbra is fillérekért lehet hozzájutni. Ennek tükrében egyáltalán nem meglepő, hogy sokak érdeklődését keltette fel, és bizony óriási a kereslet iránta a rajtja óta. Az újdonságnak köszönhetően a Xiaomi megerősíthet majd a helyét a viselhető kiegészítők piacán.
A Mi Band 4 nem a sportosságra gyúrt rá a generációváltás során, hanem arra, hogy vonzóbb legyen az összkép elsősorban azáltal, hogy már egy nagyobb, színes OLED megjelenítővel rendelkezik, és bár azonnal sejteni lehetett, hogy ezzel sokaknak a szívébe lopja majd be magát a termék, most már ki is lehet ezt jelenteni. Nem olcsóbb a Mi Band 4 az elődeinél, de így is sokkal jobban kezdett, mint eddig bármelyik modell. Mindössze 8 nap alatt sikerült elérni vele az 1 milliós forgalmat. Ami egészen döbbenetes azt figyelembe véve, hogy az első negyedév során 6,6 millió viselhető kiegészítőt adott el összesen a Xiaomi. Egyelőre ráadásul eléggé korlátozott a szerkezet hozzáférhetősége, közel sem lehet olyan széles körben hozzájutni, mint a korábbi Mi Band és egyéb termékekhez.
A Mi Band 4, ami egyébként néhány helyen Mi Smart Band 4 néven fog felbukkanni, kompromisszum nélkül ígér látványosabb megjelenést, állítólag továbbra is elmehet egy feltöltéssel, normál használatban annyi időt, mint az elődje – nagyjából 15-20 napot lehet kilátásba helyezni. Ennél a készüléknél is kettő mozdulattal lehet cserélni a szíjat, szóval a felhasználó mindig a saját igényeihez igazíthatja az eszköz küllemét. A mindössze 22 grammos Mi Band 4 5 ATM nyomást tud elviselni, szóval vízbe is bevihető. Rengeteg mozgásformát képes felismerni automatikusan, még akár különböző úszási technikák között is magától tehet különbséget, a fejlett mozgási szenzora révén hatirányú elmozdulást képes lekövetni folyamatosan.
A Mi Band 4 mostanra már néhány európai országban is elérhető, és bár drágább egy hajszálnyit, mint a Mi Band 3 volt az indulásakor, továbbra is a piac legjobb ajánlatának tekinthető a maga nemében. Hivatalos úton a Mi Band 3 Európában 29 eurós áron debütált, az új generáció pedig hivatalosan 35 euróba kerül Spanyolországban és Olaszországban is.
Az IDC legutóbbi kimutatásai szerint a Xiaomi mindenkitől távol állva (Az Apple-től bőven lemaradva, a Huawei-t mérföldekkel megelőzve) szerezte meg a viselhető kiegészítők terén a második helyet, és tekintve a Mi Band 4 sikerét, aligha kell attól tartania a vállalatnak, hogy bárki képes lesz utolérni az eladások tekintetében. A vállalat az idei második negyedév során szinte biztosan túlszárnyalja majd a tavalyi forgalmát, és lényegében az is borítékolható, hogy ez a továbbiakban is így fog alakulni.