Megjelent a Call of Duty Warzone 2.0. Nagy szüksége volt az Activision Blizzardnak az újrakezdésre, ugyanis az eredeti Warzone egyfajta Call of Duty Modern Warfare spin-off-ként kezdte, de hamar olyan népszerűvé vált, hogy a cégen belül teljes értékű COD-ként kezdték el kezelni.
A játék korai tervezése során viszont egyáltalán nem készültek arra, hogy az évekig fogja húzni, ezért a Warzone ezer sebből vérzett és mindenki rémálma volt bármihez is hozzányúlni, mert az egész játékot egyetlen elütés a kódsorban végleg tönkretehette volna. Mivel a Warzone mérete több száz gigás lett, a játékosok egy jelentős része nem is tudta már letölteni se azt, mert sokak gépén már egy új .TXT fájlnak se lett volna már utána helye. A Warzone 2.0 tehát kellett, az újragondolt BR mód már jövőállóbbnak készült, de ez nem jelenti azt, hogy nincsenek vele súlyos gondok.
A Warzone 2.0 egyik hóbortja ugyanis, hogy a játékosokat CoD MW2 vásárlásra kényszeríti, annak ellenére, hogy ez egy ingyenes cím.
A hiba általában nem első indításnál aktiválódik, de egy idő után sokakat kizár a rendszerből. A Redditen sokan jelezték a problémát - a cikk írásakor volt, akinek megoldódott, volt, akinek továbbra is kéri a fizetős játékot. A legizgalmasabb dolog viszont az egészben, hogy bár többen megvették ezután az MW2-t, de ettől függetlenül ugyanúgy nem engedte vissza őket a Warzone-ba a rendszer.
A Warzone-nal rengeteg probléma van. A játék sűrűn omlik össze, akad, laggol, a szerverek megbízhatatlanok, a játékkereső szintén nem áll a helyzet magaslatán. Sokan mélységesen megvetik az új menürendszert, amiben semmit nem lehet megtalálni. Többen amiatt is haragosak, mert ha valamiért kidobja őket a játék egy meccsből (ami sűrűn megtörténik), akkor nem lehet visszacsatlakozni, így minden előrehaladásuk elvész.
Mi sem bizonyítja jobban a közösség elégedettlenségét, minthogy a Steamen is megjelent cím értékelése többnyire negatív, ami azt jelenti, hogy csak a játékosok 34%-a elégedett vele. Ez rettenetesen gyenge teljesítmény a világ egyik legnagyobb franchise-ától, amiért a Sony bármit megtesz, nehogy véletlenül a riválisához, vagyis kizárólagosan a Microsofthoz kerüljön.
A Steamen az MW2 megítélése se sokkal jobb, ami megint csak azt mutatja, hogy az Activision Blizzard már nem igazán foglalkozik azzal, hogy milyen minőségű a játék, elég nekik annyi, hogy a marketingeseik tömegeknek képesek eladni a drága, mégis jelentéktelen skineket és virtuális csecsebecséket. Pont, mint az Overwatch 2 esetében.