Shop menü

ELÉG VASTAG POFA KELL AHHOZ, AMIT A UBISOFT CSINÁL A PRINCE OF PERSIÁVAL

Török Roland
Török Roland
Elég vastag pofa kell ahhoz, amit a Ubisoft csinál a Prince of Persiával

A Ubisoft az elmúlt éveket végigvergődte, és ezt magának köszönhette. A francia kiadó tényleg mindent elkövetett annak érdekében, hogy sikertelenné, utáltá váljon, kapzsiságuk még az EA-t is kispadra küldte. 

A legutóbbi igazi sikerüket, amit a játékosok és a kritikusok is elismertek, a Prince of Persia The Lost Crown-t úgy ünnepelte meg a cég, hogy egyszerűen leépítették a fejlesztőstúdiót. Mindezt miért? Mert az alacsony költségvetésű játékuk nem hozott űrből is látható pénzösszeget számukra. Hozzáértésüknek hála azonban azóta se sikerült igazán jövedelmező címet letenniük az asztalra, nem véletlenül adták el a Tencentnek a cégük legértékesebb márkáit.

De visszatérve a Prince of Persiára. A Ubisoft hatalmas nagy örömmel jelentette be, hogy az általuk korábban lapátra tett játékuk 2 millió játékost vonzott már magához. A bejegyzés alapján viszont arra következtethetünk, hogy a Ubisoft észrevette, mégis van potenciál a játékban, és emiatt még több Prince of Persia játék jöhet majd a jövőben. Szerintük ez még csak a kezdet, a herceg hamarosan visszatér.

Erre amúgy szüksége is lesz a Ubisoftnak, hiszen a Tencent felvásárlás óta alig maradt saját neves franchise-uk, amire építkezhetnének a jövőben.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére