Egyszerre ért a 15 milliós mérföldkőhöz egy Honor és egy Redmi széria

A Huawei és a Xiaomi szinte ugyanakkor jelentette be a remek eredményeket.

Egyszerre ért a 15 milliós mérföldkőhöz egy Honor és egy Redmi széria

A Huawei már régóta sikeresen terelgeti a Honor modelleket a vásárlók felé, a legutóbbi adatok szerit már majdnem fele-fele arányban fogytak a Huawei és a Honor márkajelzéssel ellátott okostelefonok. A Xiaomi pedig még csak idén választotta le a Redmit külön almárkává, és a jelek szerint ezt meglépni jó döntés lehetett a vállalat részéről.

Honor 8X

A Honor égisze alatt a Honor 8X modell az, ami mostanra 15 milliónál is több példányban kelt el. Ez azért igazán érdekes, és kiemelkedően jó eredmény, mert a szimpla középkategóriás készülékek meglehetősen ritkán szoktak ilyen szereplést bemutatni. Talán kevesen tudják, de ez egyébként Honor View 10 Lite néven is forgalomba került, ennek az értékesítései is hozzájárultak a sikerhez. A Honor 8X négy hónapon keresztül az online legnagyobb példányszámban elkelt okostelefon volt Kínában. 173 nap alatt érte el a 10 milliós határt, most pedig már bőven túl van ezen, és akár még a 20 milliót is elérheti, bár ez nem lesz egyszerű feladat a folyamatosan érkező újabb modellek miatt.

Galéria megnyitása

Ez a készülék elvileg az eddigi legsikeresebb Honor a termékcsalád létrejötte óta, ami mindenképpen meglepő. És nem csak házon belül lett rekorder, hanem a vállalat elmondása szerint az óriási forgalmat bonyolító JD.com honlapon is, ahol az egyik legnagyobb vásárlói fesztiválon minden korábbi eladási csúcsot átlépve lett a legkeresettebb mobil. A Honor 8X sikere egyébként nem volt előre látható, az persze biztos volt, hogy sokak érdeklődését kelti majd fel, mert a kellemes árazásával és a Kirin 710 rendszerchippel remek vételnek bizonyult, de minden várakozást felülmúlóan sikerült teljesítenie.

A szóban forgó okostelefonnak az utódja is úton van már, a Honor 9X július 23-án fog debütálni a korábbi információk szerint. Kíváncsian várjuk, hogy annak az eszköznek is sikerül-e ilyen kiugró népszerűségre szert tennie.

Redmi Note 7

A Xiaomi az év elején rántotta le a leplet a Redmi Note 7-ről, ez már az almárkává avanzsált Redmi zászlaja alatt lépett a piacra. És ennyire rövid idő alatt, hat hónapon belül sikerült elérnie azt, hogy 15 milliónál is nagyobb példányszámban keljen el. Szóval ez a készülék sokkal gyorsabban letudta ezt a csúcsot, mint a Honor 8X, viszont a Xiaomi elvileg a teljes szériára számolta az értékesítési adatokat.

A GSMArena beszámolója szerint a kínai gyártó a Redmi Note 7 család minden tagjának a forgalmát összesítette, szóval a normál Redmi Note 7 mellett ebben benne vannak a Redmi Note 7 Pro eladások is, valamint az indiai Redmi Note 7S-ről sem szabad megfeledkezni. (Indiában a Redmi Note 7 egy butított kamerarendszert kapott még jobb áron, és a Redmi Note 7S vonultatja fel ugyanazt a hardvert, mint a Redmi Note 7 más régiókban.) Néhány helyen még az is felmerült, hogy a Redmi 7 is bele van kalkulálva a rekordba, de erről semmilyen biztos információ nincs.

Galéria megnyitása

A Redmi Note 7 még a következő hónapokban is hatalmas sikernek örvendhet majd, egy ideig nem kell attól tartani, hogy csökken iránta az érdeklődés, szóval borítékolható, hogy újabb eladási csúcsokat fog elérni. És az is a malmára hajtja most a vizet, hogy a Huawei sorsa továbbra is kicsit bizonytalan. Valószínűleg sok olyan vásárló vesz mostanában Xioami/Redmi készüléket, aki egyébként eredetileg valamilyen Honorban vagy Huawei-ben gondolkodott.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward