EA Gamescom 2014 konferencia összefoglaló

Nem volt rossz az idei EA konferencia, érdemes vetni rá egy pillantást.

EA Gamescom 2014 konferencia összefoglaló

Az előadást Andrew Wilson kezdte egy rövid felvezetéssel, kihangsúlyozva milyen fontos az EA-nak a közösséggel való kapcsolattartás és hogy a mi bevonásunkkal teremtsenek meg nekünk új és kreatív dolgokat.

Ezután rögtön jött is az idén megjelenő új Dragon Age játék, melyet Aaryn Flynn mutatott be nekünk ismét. Az Inquisition a 9 társkarakterével a legnagyobb választékot adja kezünkbe és a legnagyobb területet is ez a játék fedi le a franchise történetében. Ezt már eddig is tudtuk, ami viszont érdekes, hogy végre megmutatták nekünk az igen részletes karakteralkotó részt és röviden a tárgykészítő rendszert (elnevezhetjük a craftolt tárgyainkat). Külön öröm, hogy a gameplay bemutató részben most egy női inkvizítort láthattunk. Meg kell hagyni, a játék valóban fantasztikusan néz ki, a grafika és a dizájn kiváló. Flynn szerint a játékban több mint 1 millió szónyi dialógus van, a maximalista végigjátszás pedig 150 órára is rúghat. A Dragon Age: Inquisiton november 21-én jelenik meg Európában.

Ezt követően egy tetovált hölgy, Abbie Heppe vette át a színpadot, vagyis a Titanfall következett. Heppe reklámozta kicsit az új tartalmakat és előrevetített számos ingyenes új DLC-t és térképpakkokat. Az Xbox One új országokban való megjelenésével arra is számítanak, hogy új játékosok csatlakoznak a Titanfall élményhez.

A rövid Titanfallos rész után egy kis sport következett, az NHL15-tel. A franchise ezzel a résszel debütál az új konzolokon, vagyis a PS4-en és az Xbox One-on. Az NHL15 erősségei a felturbózott fizika, a kidolgozott tömeg és tömegreakciók, valamint a kiváló kommentár. A játékban benne lesznek a legnagyobb amerikai és európai csapatok. Az élményből már augusztus 26-án kaphattok egy kis ízelítőt, köszönhetően a demónak, a végleges játék pedig szeptember 12-én landol a boltok polcain Európában.

Ezt követően Peter Moore következett, aki a Sims 4-et jött egy kicsit promótálni Rachel Franklinnel. A páros hozott nekünk jó sok élő játékmenetet, ami alatt csináltak egy Peter Moore simet, akiből asztronauta lett, a kaszással is összefutott és felvidította Palacsinta Bobot. Hülyén hangzik? Akkor a tehénvirágos részt kihagyom. Mutattak nekünk pár dolgot amit már láttunk, de volt azért némi újdonság is, nevezetesen a Gallery lehetőség, melynek segítségével megoszthatjuk az általunk kreált simeket/épületeket és letölthetjük másokét, majd bedobhatjuk őket saját játékunkba. A legfontosabb viszont, hogy a Create a Sim demó már mostantól kipróbálható a thesim.com-on.

Ennyi Sims után már eljött az ideje még egy kis sportnak, a FIFAWorld GamesCom-os követe Mike Mccabe volt. Az ingyenesen elérhető játék 180 országban van jelen, 9 nyelven. Napi több mint fél millió játék zajlik le benne és sorozatosan jönnek hozzá az újdonságok és finomítások. A játék készül gyökeresen megújulni, hamarosan ugyanis új motort raknak alá, de ettől még megmarad minden, amit eddig elértetek a játékban, szóval aggodalomra nincs ok. A játékosok kapnak jutalmakat is, amiért eddig hozzájárultak a játék jobbá tételéhez...

A FIFAWorld után pedig jött még egy kis FIFA, méghozzá a FIFA 15. A játékba bejött a török SüperLig, 18 csapattal, a legnépszerűbb persze az angol Barcalys Premier League, melynek ott van a FIFA15-ben mind a 20 stadionja, amikhez új közvetítés és gólbíráló rendszer is jár. A játék össze lesz kötve a goal.com rendszerével is, aminek hála élőben követhettek minden újdonságot a foci világából. A FIFA Ultimate Teamet is megvillantották nekünk, mivel az a játék legnépszerűbb módja. Ez nem minden, az új játék büszke lehet az új kapusaira is, melyhez sztárkapusok mozgásait vizsgálták és vették fel mocappel...

Azt hittétek, hogy az SWTOR-ral már nem is foglalkoznak? Elhozták a bizonyítékot, hogy teljesen azért még nem felejtődött el a játék, hisz számos kisebb adalék érkezett hozzá indulása óta. Jövő héten jön a Galactic Strongholds digitális kiegészítő, ami végre behozza a játékosok által birtokolt házakat és zászlóshajókat a klánoknak. Érdemes lehet visszanézni egy kicsit megint a játékba.

Az EA a MOBA színteret sem hagyja érintetlenül, a Gamescomra elhozta a Dawngate-et is. A játék megjelenésében Blizzardos stílust hoz, és ha már megjelenés, akkor a szó másik értelmét is aknázzuk ki, a játék alfa verzióját Kölnben ki lehet próbálni, a többiek pedig jelentkezhetnek a bétára a dawngate.com-on.

Ezt követte a BioWare Austin új produkciója, amit már külön hírben elétek tártunk. A BioWare új játéka a Shadow Realms, melynek narratív része epizodikusan fog megjelenni. Ez a rész viszont csak hátteret ad a játék lényegi részéhez, a PVP-hez. A játékot a Gamescomon résztvevők már kipróbálhatták az EA standjánál, a többiek a www.shadowrealms.com-on jelentkezhetnek az alfára, megjelenésre viszont csak a jövő év vége felé számíthatunk. Részletekhez katt.

Patrick Söderlund a Battlefield Hardline-t konferálta fel. Kiemelte, hogy a Hardline hogyan különbözteti meg magát a többi BF játéktól, már csak azt kell kitalálni, hogy miben hasonlítanak (mindegyikben lőnek fegyverekkel?). Ismét elmondták, hogy lesz egy cliffhangerekkel és kidolgozott karakterekkel teli egyjátékos mód, mely nem annyira lesz lineáris, mint a többi BF. A magas újrajátszhatósági faktorral rendelkező single player főszereplője Nick Mendoza lesz. Kölnben végre kaptunk egy kis ízelítőt is a single részből, mutattak nekünk egy részletet a Rescue módból is a show végén.

Ennyi volt tehát az EA konferencia. Összességében nem volt rossz, ha meg akarjátok nézni az egészet, itt tehetitek meg.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward