A Toshiba háza táján elég sok fontos esemény történt az elmúlt két évben, amelyek komoly hatást gyakoroltak a vállalat jövőjére. A Westinghouse Electric részleg által okozott pénzügyi problémák felszámolása nagyon sokba került: sikeres NAND üzletágát 2017 szeptemberében értékesítette a vállalat egy befektetői konzorciumnak, majd eladta televízió üzletágát is, amelynek új tulajdonosa 2017 novembere óta a HiSense. A Westinghouse Electric értékesítését követően a vállalat PC-s üzletágának 80,1%-át is áruba bocsátotta, a vevő pedig 2018 októberében tűnt fel, aki nem más, mint a Sharp.
Utóbbi változásnak köszönhetően a termékek, a márkanevek, az alkalmazottak, az értékesítési csatornák, valamint a PC üzletághoz tartozó eszközök, a professzionális felhasználásra szánt mobileszközök, valamint a rögzítőeszközök így a Sharp tulajdonába kerültek. A vevő végső célja az volt, hogy egyesítse a saját technológiáit a Toshiba Client Solutions részleg eszközeivel és konfigurációival, így új területekre törhet be és piaci jelenlétét is fokozhatja. A megállapodásban a jelek szerint nem szerepelt a Toshiba márkanév megtartása, így ezt a nevet lecserélték, helyette pedig a Dynabook márkanév kerül a jól ismert Toshiba konfigurációkra.
A Dynabook név mellett a jól bejáratott almárkák azért megmaradnak, tehát a Portégé, a Tecra és a DynaEdge sem kerül a süllyesztőbe. Ezzel együtt új IoT termékek és AR okosszemüveg is érkezik, azaz a fejlődés sem áll meg. Az új nevezéktant elsők között használhatják a Dynabook G sorozatú könnyű és vékony noteszgépek, amelyek könnyebbek 1000 grammnál, mégis jó felszereltséggel érkeznek, akkumulátoros üzemidejük pedig akár a 19 órát is elérheti.
A vállalat jelenlegi termékportfóliójában 10 noteszgép, három apró asztali PC, AR szemüvegek, valamint különböző noteszgép kiegészítők foglalnak helyet. A Toshiba márkanév tehát eltűnik a PC piachoz köthető megoldásokhoz, ám a megszokott minőséget továbbra is meg lehet majd találni a Dynabook márkanévvel ellátott termékeknél.