Shop menü

CRYSIS REMASTERED RÉSZLETEK DERÜLTEK KI

Alaposan feljavítják a grafikát, de a többjátékos mód sajnos kimarad.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Crysis Remastered részletek derültek ki

Ahogy arról mi is beszámoltunk, a tegnapi napon a hivatalos oldalról már kiderült, hogy tényleg készül a Crysis Remastered, és az PC-re, PS4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switch-re fog megjelenni. Ezek után már a Crytek sem húzta sokáig a bejelentést, így megtudtunk néhány részletet.

Egyrészt a Crytek megerősítette a fenti platformokat, másrészt pedig kiderült, hogy a megjelenést valamikor a nyáron tervezik - ennél pontosabbat sajnos egyelőre nem tudtunk meg.

Kiderült viszont, hogy a fejlesztők az egyjátékos kampányra koncentrálnak. Az eredeti Crysis többjátékos módja 2018-ban állt le, és nem fog visszatérni a felújított változatban.

A fejlesztésben részt vesz a World War Z-t készítő, és egyébként portolási specialista Saber Interactive is, és a Crytekkel közösen alaposan feltuningolják a grafikát. Számíthatunk magas felbontású textúrákra, részletesebb modellekre, temporális élsimításra, SSDO-ra, a legújabb mélységélességi effektusokra, motion blurre és parallax occlusion mappingra.

Ezen kívül nagyon érdekesnek tűnik, hogy a bevilágításhoz a SVOGI-t vetik be, vagyis a voxeles alapú global illuminationt, amit annak idején az Unreal Engine 4 megjelenése előtt az Epic reklámozott ezerrel, ám végül akkor ki kellett venniük a SVOGI támogatását, mert rendkívül teljesítményigényes volt. De persze a Crysis nem lenne igazi, ha nem lehetne benne bekapcsolni olyan effektusokat, amik megfektetnek bármilyen gépet.

Ezen kívül számíthatunk egy rakás részecskeeffektusra, volumetrikus ködre, fényátszűrődésekre, alkalmazzák majd a screen space reflectionöket, és ami a legérdekesebb, hogy a Crytek beveti a saját fejlesztésű, szoftveres sugárkövetéses technológiáját - ez pedig ennek köszönhetően bármilyen hardveren és API-n működőképes, nincs hozzá szükség RTX-magokra, sem a DirectX Ray-tracing használatára. Attól függően, hogy mennyire használják majd a játékban, erről simán el tudjuk képzelni, hogy megizzasztja majd komoly gamer PC-ket.

Sajnos mindebből a bemutatkozó kedvcsináló előzetesben semmit nem láthatunk, de reméljük, hogy ez hamarosan megváltozik, és élesben is láthatjuk majd, miként fejlődött a játék a 2007-ben megjelent eredetihez képest.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére