Brutális hajtechnológiát kapott a Frostbite

Brutális hajtechnológiát kapott a Frostbite

Négy évvel ezelőtt meg voltunk döbbenve azon, hogy a The Witcher 3-ban a HairWorks segítségével milyen élethű hajat és szőrzetet tudott megjeleníteni a játék, most pedig úgy tűnik, hogy erre az Electronic Arts egy teljesen saját technológiával kontrázna rá.

A cégen belül egy kis csapat azzal töltötte az utóbbi évet, hogy kifejlesszen egy olyan fizikai és renderelő részt a Frostbite motorhoz, ami olyan minőségben tudja megjeleníteni a hajat és szőrzetet, ami megközelíti a filmes CGI színvonalát.

Elmondásuk szerint a dolog még nincs kész, de nagyon jól haladnak, amiben a Frostbite csapata mellett fontos szerepet játszottak a Criterion munkatársai is. Sajnos arról már nem beszélt az Electronic Arts, hogy pontosan hogy működik a technológia, és hogy milyen masina kell ahhoz, hogy ez ténylegesen működjön valós időben.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward